Saját Otthon Projekt

Minimalista adventi koszorú

Minimalista adventi koszorú

2019. 11. 20. Diamia8

Az idén hirtelen felindulásból megfogadtam, hogy nem vásárolok semmi új dekorációt karácsonyra. Csak régieket hasznosíthatok újra vagy használhatom fel az otthonunk ünnepi díszbe öltöztetéséhez.

Dicsekedhetnék azzal, hogy ez mennyire menő minimalista szemléletű hozzáállás, de óriási hazugság lenne részemről. Ugyanis nekem annyi karácsonyi dekorációm van, hogy néha magam is meglepődöm. :)

Így a minimalizmus inkább, mint stílus jelenik meg az adventi "koszorúmon", azonban ez régi Olvasóinknak cseppet sem lehet meglepő. Valahogy vonzódom az egyszerűen összedobható, koszorúra még jóindulattal sem hasonlító változatokhoz. Lassan már családilag fogadásokat is lehetne kötni, hogy melyik évben lesz majd "normális" koszorúnk.

Mindezek után könnyen kitalálható, hogy idén sem lett koszorúnk. Mégpedig azért, mert már tavaly beleszerettem a faszeletekre applikált változatokba. Mivel a faszeletet egy másik társával még nyáron vettem, hogy tálcaként tudjam bárhol hasznosítani, így ezzel nem szegtem meg a fogadalmam.

Eredetileg is minimalistának képzeltem, de mivel a gyertyák nagyon nagyok, ez alapjaiban határozta meg a rápakolható díszek mennyiségét. Előbányásztam egy rakat természetes dekort, szétszedtem egy régi koszorút és addig pakolgattam, ameddig el nem nyerte a tetszésemet. Természetesen elővettem a ragasztópisztolyom, hogy a Zokninak esélye se legyen eljátszani a tobozokat. :D

Ezt tényleg az utolsó pillanatban is el tudjátok készíteni, mert faszelet helyett egy kör alakú tálcát is használhattok. Ugye, hogy milyen egyszerű?

minimalista_adventi_koszoru01.jpg

minimalista_adventi_koszoru03.jpg

minimalista_adventi_koszoru04.jpg

minimalista_adventi_koszoru02.jpg

minimalista_adventi_koszoru05.jpg

A másik oldalon pedig a Design Letters-ös presszós pohárkák funkcionálnak adventi koszorúként. Ez pedig aztán a legminimalistább, ami valaha eddig nálunk volt:

minimalista_adventi_koszoru07.jpg

minimalista_adventi_koszoru06.jpg

Ti hogy álltok a készülődéssel? Vásároljátok vagy készítitek az adventi koszorút?

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7515314506

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása