Saját Otthon Projekt

Az elmúlt évek karácsonyai képekben

Az elmúlt évek karácsonyai képekben

2019. 12. 21. Diamia8

Nosztalgiázni mindig szuper foglalatosság és egy 8 éves blog esetében időnként különösen jó móka nekem is. Éppen ezért gondoltam arra, hogy megmutatom az utolsó 4 év karácsonyát egy bejegyzés keretein belül.

Alapvetően nem szoktam évről-évre változtatni a fán található díszeket, de mégis látható valamiféle változás. Hiszen kezdetben inkább ezüstösen csillogott és kevesebb szín volt rajta. Viszont arra ébredtem rá, hogy a karácsonyfa színesen szép. Idén pedig aztán végképpen a színeknek köteleztük el magunkat, mert még piros is lesz rajta. :)

Ezt a folyamatot egyébként visszafelé fogjátok látni, mert a 2018-as karácsonnyal fogunk kezdeni és szépen haladunk visszafelé, egészen 2014-ig. 

Általánosságban kijelenthetem, hogy nagyon szeretem a ünnepet és az ünneplést, de díszítés terén nem szeretem a túlságosan díszített asztalt vagy a az egész lakást elárasztó díszítést. Nem tartom magamat visszafogottnak, mert ugye karácsonykor semmi sem kevés, de nem szoktam vagyonokat költeni díszekre. Amink van, azt vagy apránként, évente vásároltam meg, vagy együttműködés keretében kaptam. 

Szépségük miatt az üvegdíszeket preferálom már évek óta és fokozatosan maradtak dobozban a legelső, Ikeában vásárolt ezüst díszeink. 

Ami pedig minden évben kötelező volt számomra, az a gömbszelfi. :D Természetesen idén is muszáj lesz készítenem. Ti szoktatok így mókázni?

Most pedig következzen a beígért időutazás!

2018 - Már az új házunkban

Decemberben még elég csupasz volt a nappalink, mert rengeteg bútor és kiegészítő még hiányzott. Viszont legalább a karácsonyfa pont eltakarta a legcsupaszabb részt és a sok dekoráció kicsit élettel töltötte meg otthonunkat:

karacsonyfa1_1.jpg

Zokni a szokás szerint lelkes... 

karacsonyfa6_1.jpg

karacsonyfa5_1.jpg

Az asztalra pedig felhalmoztam pár maradék díszt és most kapott egy új futót. A szarvasosat ugyanis lecseréltem, de idén is a fenyős kerül majd fel:

karacsonyi_teritek1_1.jpg

karacsonyi_teritek_1.jpg

Még több képet és az eredeti bejegyzést itt érhetitek el

2017 - Színesedik a karácsonyfa 

Ez volt az első év, amikor bátrabban kerültek díszek a fára és nem törekedtem a tökéletesen harmonizáló díszekre. Nagy lépés volt, de örülök, hogy elindultam ezen az úton.

Az asztal fényét egy kis arany emelte, de amúgy inkább visszafogott volt:

karacsony_2017_02_1.jpg

karacsony_2017_05_1.jpg

karacsony_2017_091_1.jpg

Az eredeti bejegyzést itt érhetitek el.

2016 - Megjelenik a rózsaszín

Előtte soha sem bírtam elképzelni, hogy rózsaszín kerüljön a karácsonyfára. Azonban akárhogyan se szeretnénk, a trendek és a látott inspirációs képek hatnak ránk. Gyakran csak a tudatalattinkra, de hatnak. :)  

karacsony2016_0.jpg

karacsony2016_8.jpg

Érdekes, hogy a teríték a most oly trendi natúr vonalat képviselte a fagolyókkal, az alátéttel és a zöld szalvétával:

karacsony2016_1.jpg

Az eredeti bejegyzést itt érhetitek el.

2015 - Az év, amikor nem írtam bejegyzést...

Nem mondhatnám, hogy ebben az évben túltoltam a fán a díszeket. Sőt, mai szemmel nekem üresnek tűnik:

2015_01.jpg

2015_02.jpg

2015_04.jpg

Az asztal is minimalista, de legalább gyertyák vannak:

2015_03.jpg

A Hédi pedig cuki:

dsc_0312-animation.gif

2014 - Ezüstösen csillogó karácsony

Szinte minden ugyanaz a fán 2014-ben és 2015-ben, csak a fa fajtája adja a különbséget:

2014_01.jpg

A teríték mostani fejemmel nézve elég furcsán hat, de hát jó látni, hogy azért fejlődtem az évek alatt ízlés tekintetében:

2014_02.jpg

2014_03.jpg

Az eredeti bejegyzést itt éritek el.

Remélem, hogy tetszett az időutazás! A képek sajátok.

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4615306648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása