Saját Otthon Projekt

Ronda váza is újjá tud születni!

Ronda váza is újjá tud születni!

2020. 02. 25. Diamia8

Ezer éve kaptam egy volt kolléganőmtől egy lila színű üvegvázát, amely éveket raboskodott az öltözőszekrényem rejtekében és várta, hogy végre jobb életet tudjak neki biztosítani. Azt biztosan kijelenthetem, hogy a türelmére nem lehet panaszom! :)

Most azonban hazacipeltem és egy 5 perces DIY keretében tavaszias külsőt varázsoltam neki. Hiszen a legegyszerűbb megoldások a legjobbak! 

El is foglalta régóta vágyott helyét a nappali komódján, ahol szerves része lett a tavaszi hangulatú dekorációnak:

ronda_vaza_atalakulasa01.jpg

ronda_vaza_atalakulasa03.jpg

Hozzávalók:

ronda_vaza_atalakulasa04.jpg

Elkészítése:

#1 - Alaposan megcsiszoltam a felületet, hogy megszabaduljak a túl sok lila színtől, de figyeltem arra, hogy a váza göcsörtössége megmaradjon.

ronda_vaza_atalakulasa05.jpg

#2 - Portalanítás után egy rétegben lefújtam festékkel. Nem szerettem volna vastagon, mert szerettem volna, hogy az eredeti felület jobban látszódjon.

#3 - Száradás után pedig szintén egy rétegeben kapott lakkot. Rövid száradás után pedig már mehetnek is bele az ágak:

ronda_vaza_atalakulasa02.jpg

Ugye, hogy milyen kis helyes lett egy kis festéktől? Tényleg nem kell mindent kidobni! Merjünk bátran megújítani régi tárgyakat!

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9115487990

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása