Saját Otthon Projekt

Hirtelen felindulásból elkövetett kültéri karácsonyi világítás növénykaróból

Hirtelen felindulásból elkövetett kültéri karácsonyi világítás növénykaróból

2020. 12. 10. Diamia8

Az idén szerettük volna a kisebbik terasz fölötti ereszt picit feldobni fényfüzérrel. Menet közben azonban átgondoltuk és végül az egyszerűbb megoldást választottuk. Így inkább a garázst világítottuk ki.

Ebből kifolyólag nyomokban sem lehetett felfedezni a karácsonyi hangulatot a kertünk utcafronti részén. Egészen egy nyugodt vasárnap délutánig, amikor megszállt az ihlet. Rögtön kabátot is húztam és kirohantam a fészerbe. Ekkor már sötét volt, így kénytelen voltam érzésre menni. Emlékeim szerint ugyanis a salgó polc legtetején tároljuk a karókat és kell ott lennie természetes anyagúnak is.

Nem is hagyott cserben az emlékezetem és találtam pár nádból és pár kisebb méretű fából készült változatot. Az örömöm rögtön ki is ült az arcomra és úgy vigyorogtam mint egy tejbetök. Berontottam a fürdőszobába és megszabadítottam a rászáradt föld maradványaitól a karókat.

Utána pedig körülbelül 30 perc alatt elkészítettem belőlük ezt a világító karácsonyfát, amit pont a levendulaágyás végébe szúrtam le:

20201206_170742.jpg

20201206_170803.jpg

20201207_073215.jpg

20201207_073233.jpg

Hozzávalók:

  • természetes alapanyagú növénykarók 
  • kültéri LED-es fényfüzér
  • hópelyhek
  • zsinór
  • ragasztópisztoly
  • sniccer 

20201206_160946.jpg

Elkészítése:

#1 - Vágjuk a kívánt méretre a nádat. A művelethez én sniccert használtam és ez volt a legnehezebb része a projektnek. Ugyanis a nád nagyon kemény volt és sokáig kellett nyiszálnom, amire végre sikerült eltörnöm. 

#2 - Egy nagyobb asztalon vagy a földön helyezzük el a karókat, hogy kiadja a fa alakját és kezdjük el összekötözni a találkozási pontoknál:

20201206_164828.jpg

#3 - A biztonság kedvéért a hátulján még ragasztópisztollyal is ráerősítettem, így biztosan túléli a karácsonyi időszak végéig:

20201206_164836.jpg

#4 - Ezután egyenként felragasztottam a találkozási pontokra a hópelyheket, de már az elejére:

20201206_165631.jpg

#5 - Végezetül pedig körbetekertem fényfüzérrel és leszúrtam a helyére:

20201206_170735.jpg

Minden este kimegyek ellenőrizni, hogy minden rendben van-e vele és megállapítom, hogy milyen szuper lett! Olyan jól mutat! A legjobb benne pedig az, hogy semmibe sem került! ;-)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1216327494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása