Saját Otthon Projekt

Hogyan tároljuk a karácsonyfadíszeket?

Hogyan tároljuk a karácsonyfadíszeket?

2020. 12. 15. Diamia8

A karácsonyfadíszek tárolása az egyik olyan pont, amely a legtöbb háztartásban gondot okoz. Hiszen az ünnep szezonális jellege miatt az év nagy részében csak tárolnunk kell a karácsonyfa ékeit. Maga tárolás pedig helyigényes, de ha üvegdíszeink vannak, akkor még a biztonság is fontos szempont.

Évek óta gyűjtögetem az üvegdíszeket, így nekem már régóta meg kellett találnom a legjobb módszert. Ez pedig körülbelül 5-6 évvel ezelőtt történt, amikor ráakadtam a Tchibo kínálatában a tökéletes, díszeknek szánt papírdobozt. Abban az évben beszereztem kettőt és két évvel később még kettőt. 

20201215_090424.jpg

Idén minden héten ezért lestem a kínálatot, de sajnos nem találtam. Már egészen elkeseredtem, amikor ma reggel végre benne volt. Rögtön le is csaptam két dobozra, mert az új üvegdíszeimnek már nem lett volna megfelelő dobozuk és ebben az üvegdíszek tényleg biztonságban vannak. 

20201215_090325.jpg

Saját tapasztalatom is van, mert 2 éve éppen 2 dobozt szerettem volna lehozni a padlásról, amikor hátraestem. Szerencsére engem megfogott a fal, így nem sikerült összetörnöm magam. Viszont a két doboz végigpattogott a lépcsőn, aztán a lépcsőfordulón és végül közel 3 méter zuhanás után a kövön landolt mindkettő. 

Nem is kell mondanom, hogy mennyire megijedtem, hogy most mind ripityára tört. Azonban csak az egyik dobozban tört össze két gömb és a többinek semmi baja sem lett. Ennél jobb bizonyíték nem is kell szerintem. 

Idén csillagos égbolt a dizájn és a képre kattintva tudjátok megrendelni:

jpg_1_4.jpg 

A másik megoldás lényegesen költéghatékonyabb, azonban nem is ennyire professzionális megoldás. Nincsen benne kiemelhető tálca és csak a kisebb méretű díszek férnek el benne. Szerintem inkább csak a műanyag díszeknek ideális tároló. A Praktikerben kapható, de kifutó termék. Így ha szeretnétek, akkor sietni kell a rendeléssel.

20201215_090900.jpg

20201215_090922.jpg

20201215_090939.jpg

A képre kattintva rögtön a termékre érkeztek:

325104_01_karacsonyfadisz-tarto-doboz-30x30x15cm_-muanyag_-zippzaros.png

A nagyobb dolgok tárolására pedig 2 darab zárható Jysk-ös dobozt szereztem be és amíg nem jöttek meg a Praktikeres tárolók, addig abban tároltam a műanyagdíszeket. Most már csak a nagyobb karácsonyi dekorcuccokat rejtik. Az átlátszó fala pedig segít, hogy kívülről is lássuk a tartalmát és ne kelljen szétpakolni, ha keresünk valamit:

20201121_121003.jpg

20201121_120953.jpg

A képre kattintva tudjátok megnézni a Jysk oldalán:

97767.jpg

Már Zokni is unja a témát, így befejezem. Nektek vannak szuper karácsonyi dekor tárolási tippetek?

20201215_090911.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.   

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7616340294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása