Saját Otthon Projekt

Rattan betétes tálca képkeretből

Rattan betétes tálca képkeretből

2021. 01. 05. Diamia8

Már pár hónapja eldöntöttem, hogy az egyik képkeretet átalakítom tálcává. Azonban mindig jöttek újabb és újabb karácsonyi ötleteim, amik végül az ünnep szezonalitása okán elsőbbséget élveztek.

Karácsony után azonban kezembe került a képkeret és hirtelen ötlettől vezérelve neki is álltam a tálcának. Előkerestem a rattan szövetet és kivágtam gyorsan egy akkora méretet, amely pont az üveg méretű. Utána szépen a szokásos módon beáztattam és nehezéket helyeztem rá, hogy közben ki is simuljon.

Az áztatás közben fogtam a két fogantyút, ami a korábbi előszobai ajtókon volt rámértem a keretre. Ezután kifúrtam a keretet és egy hosszabb csavarral rögzítettem a fogantyúkat. 

Száradás után pedig a rattan szövetet az üveg alá helyeztem és összeszereltem a képkeretet. A biztonság kedvéért azért jól körbe ragasztópisztolyoztam az egészet alul. A tálca aljára olyan öntapadós tappancsokat tettem, amelyeket a székek lábára szoktunk. Így nem karcolja majd össze a bútort, amire ráhelyezem a tálcát.

Most a hálószobában teljesít szolgálatot. Jól mutatnak benne az ékszerek és más apróságok:

20201228_111637.jpg

20201228_111704.jpg

20201228_111757.jpg

20201228_111733.jpg

20201228_111725.jpg

20201228_111616.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.   

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7816371554

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása