Saját Otthon Projekt

A retró kagylófotel is végre új külsőt kapott

A retró kagylófotel is végre új külsőt kapott

2021. 03. 02. Diamia8

A régi bútoroknak szerintem lelkük van és a mostani otthonokban is szuperül meg tudják találni a helyüket. Ráadásul tapasztalatom szerint akkoriban még nem sajnálták az anyagot és igazi fából készültek a strapabíró bútorok.

Az egyik személyes kedvencem a könnyű és kis helyet foglaló, de roppantul kényelmes kagylófotel, amelyet szerintem szinte senkinek sem kell bemutatnom. Hihetetlenül sok magyar otthonban teljesített szolgálatot az elmúlt évtizedekben, de mostanában inkább a legtöbben megszabadulni szeretnének tőlük.  

20210227_112549.jpg

A bejegyzésem főszereplője hozzánk az egyik barátnőmék jóvoltából került még a nyár vége felé és a garázsban raboskodott hónapokig. Olyan boldog voltam, amikor megörököltem és szépen tervezgettem a szebb és fényesebb jövőjét.

Az idő múlásával azonban meg is feledkeztem róla, de a nedves és hideg idő beköszöntével ráébredtem, hogy a garázs nem éppen ideális helyszín a tárolására. Beköltöztettem tehát a vendégszobába és egy pokróc takarta el a rút külsejét a kíváncsi szemek elől, de ösztönzőleg hatott rám, hogy mindennap láthattam:

20210112_105133_1.jpg

Végre nekiálltam kárpitost keresni, ami meglepetésemre nem volt egyszerű. Sok helyről ajánlatot sem kaptam vagy túlságosan messze kellett volna vinni a fotelt. Végül Vecsésen sikerült kiválasztani a megfelelő szakembert, aki megmondta a szükséges anyagmennyiséget is.

Eredetileg nem okkersárga anyagot  képzeltem el, de amikor megláttam ezt a kaméleon színű, zsenília anyagot, akkor valahogy beleszerelmesedtem:

screenshot_20210117-112912_chrome.jpg

Nagyon szép az anyag élőben is, de pont a kaméleon árnyalat miatt számomra szinte lehetetlen fotózni:

20210227_112601.jpg

A fotel természetesen teljesen új szivacsot is kapott, a karfán jó vastagon. Megérkezése után pedig a férjem a lábát is megerősítette és szépen felújította:

20210103_113300-collage.jpg

Szeretjük a kis aranyoskát, mert szuper kényelmes és könnyen mozgatható. Cseppet sem bántuk meg, hogy nem új fotelt vásároltunk!20210227_112633.jpg

20210227_112439.jpg

20210227_112707.jpg

20210227_112647.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8616447980

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása