Saját Otthon Projekt

Kristályos húsvéti tojások

Kristályos húsvéti tojások

2021. 03. 18. Diamia8

Valamikor a télen hirtelen ötletem támadt a húsvéti tojások díszítésére. Eszembe jutott, hogy a körmösök által használt, apró kövek szuperül mutatnának a tojásokon. 

Rendeltem is magamnak többféle méretben, de ugyanolyan kristályokat és a körmösöm vett nekem olyan ceruzát, amivel az igazán aprókat fel lehet venni. Enélkül a ceruza nélkül ugyanis szinte lehetetlen lenne a díszítés, mert se felvenni, se a megfelelő helyre tenni szinte képtelenség lenne.

Kicsit kétkedve, de lelkesen álltam neki a projektnek és meglepően egyszerű volt mintákat kirakni a kristályokból. Többfélét készítettem, de azért a kevesebb több elvét követtem. Így nem lett a végeredmény túlságosan is csillivilli:

20210305_151216.jpg

20210305_151102-collage.jpg

20210305_151041.jpg

20210305_151125.jpg

20210305_151159-collage.jpg

 Hozzávalók:

  • körömdíszítéshez való kristályok különféle méretben
  • hobbiragasztó
  • tojás
  • ecset
  • kristályfelszedő ceruza

20210227_180959.jpg

Elkészítése:

#1 - A tojások egyik felét telibe ragasztóztam és utána egyenként rakosgattam fel a fejben megálmodott mintákat.

#2 - Meg kell várni, hogy megszáradjon az egyik oldal és utána következhet a másik oldal.

20210227_181736.jpg

ezgif_com-gif-maker.gif

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3516451380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása