Saját Otthon Projekt

Drótkosár frissítés és a szárított díszhagyma esete

Drótkosár frissítés és a szárított díszhagyma esete

2021. 06. 07. Diamia8

Igazából magam sem tudom, hogy miért is tettem egy bejegyzésbe a címben is szereplő két témát, de elsőre jó ötletnek tűnt.

Másodikra pedig már győzött a lustaság és végül maradtak egy posztban. Végül is egymás mellé kerültek, így tökéletesen védhető. :)

20210603_114305.jpg

20210603_114342_2.jpg

A címben szereplő drótkosarat egyébként jó pár éve kaptam az egyik barátnőmtől és akkor még rosegold színben pompázott. Aztán elkapott az "aranyláz" és főszereplőnket sem kíméltem. Azonban továbbra is zavart, hogy minden kiesik belőle és érzékeny felületeket könnyen összekarcol.

A télen bevillant, hogy paracord kötéllel befonom és akkor a fent említett problémák oroszlánrészétől megszabadulhatok. Szerencsére még mindig volt a 100 méternyi kötélből, amit eredetileg másra szántam és még kora tavasszal neki is veselkedtem:

20210227_175810.jpg

20210228_193600.jpg

Csak úgy mellékesen megsúgom, hogy menet közben többször szidtam magam a legújabb "szuper ötletemért"... Hiszen ha sűrűre akarjuk burkolást, akkor el lehet vele szépen játszogatni unalmas óráinkban.

Emiatt döntöttem úgy, hogy elég csak a feléig, mert már így is jól mutat és minden probléma megoldódott. Azért még a fülét is betekertem, hogy ne vágja a kezünket:

20210603_114221.jpg

20210603_114228.jpg

A díszhagymákat az előző tulajdonosok ültették a kertbe és az első tavasszal óriási meglepetést okoztak a felbukkanásukkal. Olyan mutatós a viráguk és éppen ezért az idén ki szerettem volna próbálni a szárításukat.

Amikor már kezdett elvirágozni, akkor metszőollóval mindet lenyisszantottam és vastagon befújtam olyan hajlakkal, aminek nem bírom elviselni a szagát. Ezután a kazánházban szárítottam őket fejjel lefelé úgy 2-3 hétig. 

Izgultam a végeredmény miatt, de boldogan realizáltam, hogy totálisan kiszáradtak és most már akár vázába is tehetem őket. Így kerültek a kosár és a lantlevelű fikusz mellé:

20210603_114241.jpg

20210603_114329_2.jpg

Szerintem jó párost alkotnak! ;-)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7116583916

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása