Saját Otthon Projekt

Gyerekszoba: kosárkából falipolc 3. – A befejezés

Gyerekszoba: kosárkából falipolc 3. – A befejezés

2012. 02. 23. Diamia8

 

A kosárkás falipolc volt az a projektünk, amiről nem gondoltam volna, hogy valaha is elkészül. Múlt hétvégén azonban  befejeztük a fatörzsek festését is.

 IMG_4183

Teljesen laikus vagyok festés témában és nagyon tartottam tőle.

Kerestem a neten vektoros fákat és lementettem a számítógépre. Kiválasztottam a nekem tetszőt és egy papírra lerajzoltam kisebb-nagyobb módosításokkal. Majd hasonló stílusban megcsináltam a másik fatörzset.

Eredeti tervem szerint sablonozni szerettem volna, de végül fogtam és ceruzával felrajzoltam őket.

Kaptam ajándékba egy gesztenyeszínű akril festéket és ezt használtam fel. Kicsit felhígítottam vízzel, hogy könnyebben fel tudjam vinni falra és szebben rásimuljon.

Itt az egyik fatörzs majdnem kész:

Itt már a másik is majdnem kész:

Amennyire tartottam tőle, végül olyan könnyűnek találtam a festést. Bátran lehet próbálkozni!

Eredeti ötlet

Előzmények: 1, 2

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr514185228

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása