Saját Otthon Projekt

Étkező: lámpamizéria

Étkező: lámpamizéria

2012. 08. 02. Diamia8

A lakás berendezésekor nekem a lámpák okoznak a legnagyobb fejtörést. Ez az állítás különösen igaz az étkezőbe szánt lámpa esetében.

Minden lámpa webáruház kínálatát végignéztem órákat töltve a számítógép előtt, hogy megtaláljam a „tökéletest”. Ebből kifolyólag volt olyan nap, hogy kétszer változtattam meg a véleményem. A múltkor már meg is fenyegetett a férjem, hogy ha nem döntök, akkor bemegy a Praktikerbe és kiválasztja az első útjába kerülő lámpát.

Hát mondanom sem kell, hogy ez azért hatott. Onnantól kezdve csöndes magányomban gondolkodtam a dolgon. Az eredeti terveim szerint többágú függesztéket szerettem volna, míg végül rá nem találtam Philips Ecomoods egyágú függesztékre:

403993116-RTP-global-001_highres.jpg

403993116-UPL-global-001_highres

Szerettem volna élőben is megnézni, így végül tényleg ellátogattunk a közeli Praktikerbe és ott szemügyre is vettük a kiszemelt áldozatot.

Ha már ott voltunk, akkor gondoltuk megnézzük a többit is és megláttam a Massive-től a Marosco nevű, a Philips-hez nagyon hasonlót. Előnye, hogy árban pontosan a fele és még nagyobb is az átmérője. Kimondhatjuk, hogy ez a kérdés is happy end-del záródhatott:

0dd53dc86f8e_.jpg

406173110s0.jpg

 Már csak az asztalt kell beszereznünk és akkor végre a helyére kerülhet a nagy fehér lámpa is! Szerintetek jól döntöttünk?

Képek forrása: Philips, Massive

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr774688661

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szigeti Kálmán 2013.03.29. 12:44:44

Gondoltam, hozzászólok mert már én is ütköztem hasonló problémába. Így találtam ezt az üzletet. Prémium minőséget árulnak és nagy a választékuk minden kategóriában, és persze a design és az egyediség sem utolsó szempont, Luminárt Lámpa Stúdió.

Diamia8 2013.03.29. 20:38:02

Köszönöm szépen! Megnézem a kinálatukat!
süti beállítások módosítása