Saját Otthon Projekt

Végszóra befutott a karácsonyi futóm is!

Végszóra befutott a karácsonyi futóm is!

2013. 12. 21. Diamia8

Sokan biztosan megbotránkoznak ezen, de én alapvetően nem szeretem az asztalterítőket. Úgy gondolom ugyanis egy szép asztalt vétek elrejteni. Ezen kívül pedig a karácsonyi asztalterítőket kifejezettem utálom. A sok-sok csiricsáré minta nem az én világom.

December elején azonban ráébredtem, hogy az idei karácsonykor nincs mit a asztalra tennem. Keresgéltem és kutakodtam mindenhol, de sehol sem akadtam az igazira.

Már éppen pánikba estem, amikor eszembe jutott Vigvári Judit új szarvasos mintája. Ez mégse annyira karácsonyi és legalább cuki is. Így rendeltem egyet óarany színben, mert ez jól mutat a natúr háncs alátétjeinkkel és ráadásul karácsony után is maradhat:

 IMG_1992

IMG_1996

IMG_1997

IMG_1995

IMG_1991

Majd Szenteste szépen megterítek és még hangulatosabb lesz.

Nálatok milyen az ünnepi teríték?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2312572603

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása