Saját Otthon Projekt

Fessünk csíkos gyertyatartót karácsonyra

Fessünk csíkos gyertyatartót karácsonyra

2014. 12. 03. Diamia8

A karácsonyi szalvétagyűrűk mellé mindenképpen szerettem volna befejezni a gyertyatartókat is, mert ezek fogják majd az ünnepi terítéket feldobni. Éppen ezért erőt kellett magamon venni és nekiállni a megvalósításnak. Szerencsére annyira nem bonyolult és a végeredmény roppant jól mutat.

Teljesen beleszerettem a bronz színű akril festékbe, de nekem már sok lett volna teljesen bronzra mázolva. Így ezek is csíkosak lettek, mint a gyűrűk:

IMG_4965

IMG_4967

Hozzávalók:

  • natúr gyertyatartó
  • fehér és bornz akril festék
  • ecset
  • szigetelőszalag
  • csiszolópapír

IMG_4888

Elkészítése:

1. Sajnos én annyira lelkesen álltam neki a festésnek, hogy elfelejtettem előtte lecsiszolni a fát. Szerintem szebb lesz, ha Ti nem feledkeztek meg róla.

2. Három rétegben felvittem a fehér festéket és szigetelőszalaggal maszkoltam. Az első után mindig nézzétek meg, hogy a másikon is ugyanoda került-e a szalag. Ez azért fontos, hogy szép szimmetrikus legyen a két gyertyatartó:

 IMG_4951

3. A fehéren maradt részeket fessük le bronz festékkel:

IMG_4957

4. Távolítsuk el a szalagokat és kész is:

IMG_4968

IMG_4964

IMG_4969

Ki kapott kedvet az elkészítéséhez?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr212572885

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása