Saját Otthon Projekt

Kaspó saját készítésű papírzsákból

Kaspó saját készítésű papírzsákból

2016. 01. 27. Diamia8

Szeretem a szobanövényeket, de sajnos az itthon elérhető kaspó kínálat mindig lelomboz. Legtöbb esetben ugyanis vagy horror összegért lehet szépeket beszerezni vagy maradnak a csúnyák. Éppen ezért nálunk is elég szedett-vedett a felhozatal és mindig tervezem a cseréket, de sajnáltam rá a pénzt.

Kitaláltam, hogy kis méretű papírzsákban milyen jól mutatnának. Igen ám, de a magyar kínálatban sehol sem találtam ekkorákat. Addig-addig törtem a fejem, amíg rájöttem, hogy a karácsonyra készített csomagoláshoz hasonlóan én is el tudom készíteni. Rögtön tett is követte és megrendeltem egy rakat natúr és fehér színű nátron csomagolópapírt. A végeredmény pedig még engem is meglepett és elindult az igazi sorozatgyártás:

Papírzsák93

Papírzsák8

Papírzsák92

Papírzsák7

Papírzsák95

Hozzávalók:

  • fehér nátron papír
  • natúr nátron papír
  • olló
  • cellux
  • filcek

Elkészítése:

Elég sok helyen kapni natúr és fehér csomagolópapírt, de én az Opitec-től rendeltem annyit, hogy egy egész évre tuti nem lesz gondom az ajándékok csomagolásával. 

Papírzsák1

Tegyük egymásra a két fajtát, hogy majd együtt tudjuk őket vágni. Duplán azért is jó, mert sokkal strapabíróbb lesz a zsák:

Papírzsák2

Egy kaspóról vegyünk méretet, de számoljuk bele a fenti hajtást és az alsó részt is. Majd vágjuk ki:

Papírzsák3

A zacskó elkészítésének leírását nem írom le újra, mert karácsonykor már megmutattam és a linkre kattintva meg is tudjátok nézni. Annyi kiegészítést azonban tennék, hogy a kaspónak nagyobb felhajtást kell alul hagyni, mert akkor fog szépen beleférni. Ha ügyesen dolgoztatok, akkor egy hasonlót kell majd látnotok:

Papírzsák4

A díszítéséhez én filctollat használtam, de természetesen lehet festeni vagy matricázni is. Először szabad kézzel megrajzoltam ceruzával a mintát, hogy ha elrontom, akkor tudjak javítani:

Papírzsák5

Aztán fogtam és kiszíneztem a filctollal:

Papírzsák6

Nagyon jó móka és annyira belejöttem, hogy készítettem a kaspókon kívül a kislányomnak kicsi zsákot a játékainak és írószertartót is. Annyira biztosan nem tartós, mint az igazi papírzsákok, de egy áráért rengeteget készíthetünk és olyat, ami nekünk tetszik.

Neki is álltam a barátnőknek beígért darabok elkészítésének és utána az összes saját kaspó elrejtése a cél.  Szerintem érdemes kipróbálni, mert tárolókból és kaspókból soha sem elég! ;-)

Papírzsák9

Papírzsák94

Papírzsák91

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2812573581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása