Saját Otthon Projekt

Skandináv hét a Tchibo-nál

Skandináv hét a Tchibo-nál

2016. 02. 10. Diamia8

Teljesen belelkesültem, mert újra skandináv stílusú bútorok és kiegészítők vannak a Tchibo-nál. Nem is bírtam ki, hogy meg ne mutassam Nektek!

Természestesen most is van pár kedvencem, amit szerintem meg is fogok rendelni. Az  egyik az ágynemű, mert ez igazi szerelem első látásra és a másik a szőnyeg, mert ami most van azt már nagyon nem szeretem. Ezt azonban eddig nem mertem még otthon reklámozni, mert picit luxusnak érzem kétévente szőnyeget cserélni a nappaliban.....

Persze a médiaszekrény, a szék és a fotel is jöhetne bármikor, csak nincs helyünk és költségkeretünk a meglévők cseréjére. :D  Nektek melyik a kedvencetek?

jpg (6)

jpg (1)

jpg (7)

jpg (13)

jpg (10)

jpg (11)

jpg (8)

asztali-lampa

jpg (4)

jpg (9)

polc

2-ontapado-magnestabla-szettben

Egyszerűen muszáj és nem tudom visszatartani magam.... :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr412573607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása