Saját Otthon Projekt

Cement.project, a beton új és dizájnos formája

Cement.project, a beton új és dizájnos formája

2017. 01. 03. Diamia8

Kisebb kihagyás után folytatódik a Magyar alkotók sorozat a blogon. Most Henivel, a Cement.projekt alkotójával ismerkedhettek meg közelebbről, aki betonból készít formabontó, egyedi lakberendezési tárgyakat és ékszereket. Olvassátok szeretettel a vele készült interjút! 


Hogyan fogalmazódott meg az ötlet, hogy betonból készíts használati tárgyakat?

Gyerekkorom óta mindig valamit csinálok/alkotok. Elég sokféle technikát és anyagot kipróbáltam már, a gyöngyfűzéstől a gyertyaöntésig, a varrástól a raklap asztal készítéséig tényleg sok mindent, de a betonnál éreztem úgy, hogy ezzel komolyabban is tudnék, illetve szeretnék is foglalkozni. 

Éppen ezért kezdtem el a használati tárgyak mellett még dekorációkat és ékszereket is készíteni betonból. :)
15220248_1619870391650873_5025574931421907023_n
Mivel foglalkozol eredetileg? Ez a fő tevékenységed vagy inkább hobbi?
Kozmetikusként és sminkesként dolgozom eredetileg, de a cement.project azért több mint hobbi. :)
13691021_1567371980234048_118194100043798508_o
Mesélj picit a kezdetekről! Nehéz volt elindulni? 
Nem mondanám, hogy nehéz volt elindulni, de azt sem, hogy könnyű.:) Mivel még csak a nyár elején indult el a cement.project, ezért még azt mondhatom, hogy nagyon az elején vagyok, de a sok pozitív visszajelzés és az, hogy hétről-hétre egyre több emberhez jutnak el a termékeim, átlendítenek a nehézségeken.
14717299_1602300000074579_2748587189768296686_n
Mi volt az első terméked és miért azzal indultál?
Az első termékem egy "B" betű volt, aminek az öntőformáját is magam készítettem és a tetejére pozsgás növényeket ültettem. Ez a testvérem névnapjára készült és elég nagy sikere volt.
b-_         
Honnan jött a név? 
A project-el az volt a célom, hogy ne korlátozzam le magam csak egyféle dolog készítésére. A beton project nem tetszett se leírva, se kimondva ezért választottam a cementet, ami a beton egyik fő alkotórésze. 
13903302_1572364326401480_5973663950541918729_n
Meséljetek picit részletesebben a termékeidről!
A termékeimnél fontosnak tartom, hogy egyediek legyenek, ezért az elejétől a végéig kézzel készülnek és sokszor magam készítem az öntőformákat is. Vannak termékeim amiknek meghagyom az eredeti szürke színét, vannak amiket anyagában színezek és vannak amiket kézzel festek. 
 m
Minden termékemet impregnálok és vannak amiket még lakkozok is. Többféle betont használok, attól függően, hogy mit készítek, ezek közül van amit én keverek, de van amit előre kikeverve veszek. Sokat kísérleteztem, mire megtaláltam azokat az anyagokat amikkel dolgozom. 
szines-tal
Melyek a kedvenc terméked és miért?
A kedvenceim a tortatálak, mert szerintem nagyon egyediek. :)
tortatal
Melyik a vásárlók kedvence és miért?
A vásárlók szeretik a vázáimat, a torta- ill. kínálótálaimat, valamint a karácsony közeledtével népszerűek voltak a gyertyatartók is.
vazak
Milyen új termékekkel, meglepetésekkel készülsz a jövőben?
Rengeteg ötletem és tervem van, amik megvalósításra várnak a jövőben. Például a 2017-es évben lesznek termékeim a Femini Box-ban, de az, hogy pontosan mi és mikor az hamarosan kiderül. :) 
Honnan inspirálódsz? Követed a trendeket?
Képben vagyok a trendekkel, de azt nem mondanám, hogy követem, de inspirációnak viszont nagyon jók. :) 
mecsestarto
Hol lehet veled találkozni és termékeiddel találkozni virtuálisan és személyesen?
Több helyen is találkozhatnak velem a vásárlók, mint az interneten, mind élőben is:
  •  Megtalálható vagyok a Facebookon,
  • az Instagramon,
  • a krafty.hu-n ()
  • és hamarosan lesznek fent termékeim a homeinfo.hu webáruházában is,
  • valamint igyekszem minél több design vásáron részt venni. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7812574181

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása