Saját Otthon Projekt

Polc, kicsit másképp – Csináld magad!

Polc, kicsit másképp – Csináld magad!

2012. 01. 09. Diamia8

A kanapé mögötti falra terveztem pár polcot, csak sokáig nem találtam a megfelelőt. Végül a Jysk-ben találtam rá a SHANIA nevű 3 darabos kiszerelésűre, amit 3.990 Ft-ért lehet megvásárolni.

Szerettem volna kicsit egyedivé tenni és így olyan hátlapot készítettem hozzá, mint a sötétítőfüggöny, a Grönö lámpa és a díszpárnák.

IMG_3531

A textilanyagot nehéz lenne kifeszíteni, így először egy vékony kartonpapírra ragasztottam rá és egy nap száradás után pillanatragasztóval rögzítettem a polcok hátuljára.

Csak ezt a kartont találtam itthon /kis karácsonyi utánérzés a Vodafone-nal/:

 

A középső polc közelről:

A legkisebb méretű közelről:

 

Másik szögből:

Párnákkal:

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr633531787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása