Saját Otthon Projekt

Karácsony készülődés: Adventi koszorú feketén-fehéren

Karácsony készülődés: Adventi koszorú feketén-fehéren

2012. 11. 20. Diamia8

Tavaly is készítettem egy koszorút hirtelen ötlettől vezérelve és ezt a sorozatot az idén sem szerettem volna megbontani.

Az idei karácsonyra egy giccsmentes, fekete-fehér darabot terveztem. Kicsit azért aggódtam, hogy a fejben megálmodott koszorú végül milyen lesz élőben, de végül úgy érzem jól sikerült:

Hozzávalók:

  • koszorú alap
  • 4 db gyertyatüske
  • fekete és fehér festékspray
  • fekete gyöngy girland
  • szalag
  • 4 db fehér gyertya

 

Elkészítése:

Tavaly aranyszínű volt a gyertyatüske, így az idén át kellett fújnom fehérre. A koszorú alapja pedig szalma volt, így azt feketévé kellett varázsolnom:

A girlandot szépen körbetekerjük a koszorún, majd a szalaggal egy szép óriás masnit kötünk rá. A gyertyákat a másik oldalra helyeztem egymáshoz viszonylag közel:

Már alakul az idei karácsonyi dekorációt. Nálatok is folyik már a készülődés?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7812572341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása