Saját Otthon Projekt

Mit kezdjünk egy zsáknyi avas dióval?

Mit kezdjünk egy zsáknyi avas dióval?

2013. 10. 29. Diamia8

Ezer éve szerettem volna olyan koszorút, ami egész diókból van. Rengeteg virágárusnál láttam már, de kicsit sokalltam értük a kitett árat.

Teljesen belelkesültem, amikor meghallottam a férjem anyukáját a tavalyi diók tervezett szomorú sorsáról beszélni. Ugyanis egy ládányi egész dió megmaradt nekik és meg is avasodott.  A pincében árválkodva várták, hogy bekerüljenek a kazánba.

Nekem persze beindult a fantáziám és egy egész zacskónyit elhoztam haza. Elhatároztam ugyanis, hogy meg fogom csinálni az oly nagyon áhított koszorút az ajtóra. Magam is meglepődtem, hogy mennyire egyszerű mutatvány ez egy ragasztópisztollyal:

1 2 3

Elkésztítése:

Mossuk meg alaposan a diókat:

IMG_1525

Hagyjuk megszáradni:

IMG_1527

Rajzoljuk egy kör alakú sablont papírra, hogy tudjuk tartani a formát:

IMG_1528

Kezdjük el egyenként összeragasztani. Ne sajnáljuk a ragasztót, mert annál biztosabban tart:

IMG_1538

IMG_1604

Kapjon azért egy kis szalagot és már kész is:1

Ősz végéig natúr színben marad, de télen fehér ünneplőköntöst fog felvenni.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6112572525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Éva De 2013.11.23. 15:34:12

a cinkéék jobban örültek volna neki ...... ráadásul egyáltalán nem esztétikus .......már 2 esélyt szalasztottak el ráadásul ...AZ ELEMÓZSIA,,,HASZNOS ,ÉS ERKÖLCSÖS FELHASZNÁLÁSÁRA.........

Éva Bartha-Kováts 2013.11.23. 17:26:22

Nekem tetszik :) Jó ötlet!!

diamia8 2013.11.24. 08:38:22

Köszi! :)
süti beállítások módosítása