Saját Otthon Projekt

Pillanatkép a hálónkról

Pillanatkép a hálónkról

2014. 09. 08. Diamia8

A hálónk az utóbbi időben kicsit mostohagyerek volt, mert nem nagyon változtattam benne 2 év alatt semmit. Ez az igazat megvallva tőlem nagyon meglepő, mert körülbelül fél évig bírom egy helyiségben ugyanazzal a dekorációval.

Ennek egy igazi oka van, hogy nagyon meguntam a narancssárgát, de lusta voltam ötletelgetni a lámpák újratervezésén. A nyáron azonban megtettem az első lépést és a LACK polc feletti képtől hirtelen felindulásból megváltam /itt találjátok: Hálószoba kép projekt /. Aztán sokáig üres volt a fal.... nagyon üres... túl üres...

Ekkor került fel három A3-as poszter dekortapasszal, hogy bármikor ki tudjam cserélni. Természetesen az anyukás az én oldalam. Könyveket pedig csak a hálónkban láthattok elől, mert a nappaliban van az összes többi elrejtve:

IMG_3949

IMG_3954

Következő lépésként lecseréltem az ágytakarót. Azelőtt egy nagyon régi Jysk-ös darabbal rendelkeztünk, de az már nagyon ki volt bolyhosodva és amúgy sem volt egy tetszetős darab. Helyette a Vivre.hu-ról rendeltem akciósan egy türkiz szépséget, amely abszolút megérte az árát. Most nem igazán illik a szobához, de ez az első lépés az új dizájn felé:

 IMG_3944

A gitár is új, mert karácsonyra kapott a férjem egy gyönyörű fekete Fender gitárt:

IMG_3952

Sikerült azt is eldöntenem, hogy mi legyen a Tilka lámpánkkal: szét fogom szedni és fogom festeni bronzos árnyalatúra. Azért az nem ennyire kötött szín:

IMG_3956

IMG_3957

Egy dolgot nem sikerült még kitalálnom. Mégpedig, hogy mi legyen az olvasólámpáinkkal /bejegyzést itt találjátok: Olvasólámpa projekt /. Költséges lenne a csere, de muszáj vele valamit csinálnom. Esetleg fújjam le?:

IMG_3959

IMG_3960

Azért nem néz ki rosszul, ugye?

IMG_3944

Nektek milyen a hálószobátok? Szoktatok rajta változtatni?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6312572789

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása