Saját Otthon Projekt

DIY Titoktündéres Varázspárna Unikornissal

DIY Titoktündéres Varázspárna Unikornissal

2014. 10. 14. Diamia8

Szinte minden kisgyerek életében bekövetkezik az a pillanat, amikor elkezd félni a sötétben. Hiába van éjjelifény, hiába nyugtatgatják a szülei, mindig kell még egy mese, ki kell mennie a mosdóba, szomjas lesz és még sorolhatnám.

Természetesen ez nálunk is eljött. Ennek következtében a lefekvési ceremónia így iszonyatosan elhúzodott és irtózatosan fárasztóvá vált. A probléma megoldásában Beck Andrea A Titoktündér című könyve segített. Rögtön az első mese a varázspárnáról szól, ami segíthet a gyerkőcöknek az elalvásban. Természetesen a kisgyerek maga tanul meg elalváskor jó dolgokra gondolni és így elaludni, de ezt könnyebb egy tárgyra kivetíteni. Hiszen ennek a könyvnek pont az a lényege, hogy a gyerkőcök megtanuljanak bízni magukban, pozitívan álljanak hozzá a problémákhoz és legyőzzék a kishitűségüket.

Kitaláltam, hogy készítnek neki egy saját bejáratú Varázspárnát és az majd segít neki is az elalvásban. A Hédi imádja a lovakat, így mindenképpen lovas témát szerettem volna. Ahhoz képest, hogy életemben először saját kézzel rajzoltam és festettem textil, szerintem nagyon jól sikerült. A legfontosabb, hogy a mese hatására és a párna segítségével a kislányom elfelejtett félni a sötéttől, hiszen a feje alatt ott van az ő "Varázspárnája" és ez megnyugtatja.

Teljes az öröm:

IMG_4441

Közelről:

IMG_4439

Részletek:

IMG_4437

IMG_4438

Hozzávalók:

  • Párnahuzat
  • Textilfilc
  • Textil festék: matt, csillógós, arany effektes stb.
  • Ecset
  • Sütőpapír
  • Vasaló
  • Nagy méretű műanyag lap

Elkészítése:

1. Dédimamám csodálatos vászon lepedőjéből készítettem IKEA-s méretű huzatokat. Sajnos még nem én varrtam, de már az a projekt is ongoing. Fogtam egy ceruzát és felrajzoltam a vászonra a tervezett mintát.

2. Vettem egy csomó féle textilfilcet és azzal átrajzoltam a kontúrokat:

IMG_4269

3. Tegyük bele a nagy méretű műanyag lapot a párnába, hogy a másik oldalán át ne üssön az anyag.

4. Kezdjük el kifestegetni a kívánt színűre a mintát. Kicsit szerintem vizezni kell a festéket, de nem szabad folyékonynak lennie:

2014-10-05 09.35.05

5. Ha megszárad, akkor tegyük rá a sütőpapírt:

2014-10-05 16.12.55

6. Majd magas hőfokon fixáljuk a festéket a vasalóval:

2014-10-05 16.13.12

7. Fordítsuk ki és mossuk ki mosógéppel.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9512572817

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása