Saját Otthon Projekt

Cuccoljunk! - avagy rendrakás a gyerekszobában

Cuccoljunk! - avagy rendrakás a gyerekszobában

2015. 03. 02. Diamia8

Nekem fontos a rend és igyekszem is normális keretek között tartani még a gyerekszobát is. Az utóbbi időben azonban a Hédi a szobában található kis asztalt és székeket játéklerakónak használta. Hiába pakoltam el, másnap már ugyanilyen állapotok uralkodtak:

IMG_5664

Ugye, hogy szörnyű?

IMG_5665

Ezért örültem meg, amikor Merci-Ancsa dekor-on keresztül megismerkedtem a Cucc papírzsákokkal. Rögtön tudtam, hogy ez megoldás lesz a gyerekszobába. Elképzeltem, hogy az összes plüssállat eltűnik az asztallal és a székekkel együtt.....

Nem maradtam sokáig az álmodozásnál, hanem belevontam a kislányomat is a tervembe. Megmutattam, hogy milyen zsákok közül lehet választani és rábíztam a kiválasztását. Így a rózsaszín chevron mintásat rendeltük meg és mennyivel kulturáltabb lett így a szoba! El sem hiszem!

IMG_5693

IMG_5671

A kisasszony is boldog és végre a kütyük tárolására használhatja a kosárkás fákat:

IMG_5675

IMG_5689

A rengeteg apróságot pedig a skandináv sütisütésen készített tárolókban rejtjük el:

IMG_5680

IMG_5682

IMG_5684

Szerintem ez a papírzsák bármelyik gyerekszobában megoldás lehet a rendetlenség gyors megoldására!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1512573015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása