Saját Otthon Projekt

Ha elgurul a borsó...

Ha elgurul a borsó...

2015. 06. 16. Schulz Veronika

Tegnap szombat volt, ami egyértelműen piacnapot jelent a számomra. Óriáspakkokkal tértünk haza Férjjel, de már napok óta a friss, ropogós zöldborsóról álmodtam. Vettem is egy kilót, hazahoztam, megpucoltam és igazi borsólevest készítettem belőle. Imádom, hogy minden új: a sárga- és a fehérrépa, a hagyma, minden.. :)

De nézzük, mi mindent készíthetünk még belőle!

Reggelire tökéletes nap indító a  borsókrém, pirítóssal:

Edamame-and-Pea-Bruschetta-Recipe

 

A salátát is tökéletesen feldobhatjuk vele:

AsparagusSalad-small

Nincs is jobb egy könnyű egytálételnél meleg, nyári napokon:

spring-peas-with-eggs-and-ham-mary-sue-milliken_travis-rathbone

Szerintem nagyon ötletes az indiai borsós Roti. El is indította a fantáziámat, hogyan lehetne magyarosítani:

GREEN-PEAS-PARATHA

Mit szóltok egy kis borsós fasírthoz? Szerintem nagyon guszta..

20080321292107897

Díszítéshez is kiválóan használható:

crispy_skin_salmon_with_pea_puree_misc_gallery_large

Zöldségekhez még mártogatóst is készíthetünk belőle:. Így senki nem mondhatja, hogy nem táplálkozunk egészségesen. :)

1361686344_0

Javaslom, hogy amíg kapható, vásároljunk friss borsót, nyugodtan le is fagyaszthatjuk. Így legalább nem ér bennünket meglepetés, amikor felbontjuk a konzervet vagy kinyitjuk a zacskót.. Ha értitek :)

Jó étvágyat, a képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr6412573189

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása