Saját Otthon Projekt

A csirke szereti a bacont...

A csirke szereti a bacont...

2015. 11. 29. Schulz Veronika

Gondolom, mindannyiunknál elindult a karácsonyi őrület, az ajándék vásárlás, a szenteste tervezgetése, a családtagokkal való egyeztetés. Nálunk sincs ez másképpen és már elkezdtem agyalni a karácsonyi menün. A több lehetséges variációból mutatok most egyet Nektek, mert mindenki nagyon szereti nálunk. Csak össze kell dobálni a hozzávalókat és kész is az isteni lakoma. Mellette pedig rotyoghat a tűzhelyen a jó kis töltött káposzta.

DSCN1978_Fotor

A következő hozzávalókra mindenképpen szükségünk van:

  • Körülbelül 50-60 dkg csirkemell
  • 1 tálca bacon
  • 3 tojás
  • 3 evőkanál liszt
  • 15-20 dkg sajt
  • só, bors, ízlés szerinti fűszer

Először a csirkemellet kockákra vágjuk:

DSCN1939_Fotor

Egy tálba tesszük a csirkemellet, majd hozzáadjuk a lisztet, a tojásokat, sózzuk, borsozzuk:

DSCN1943_Fotor

Ezután belereszeljük a sajtot. Én most háromféle sajtot tettem bele, trappista, füstölt sajt és parmezán:

DSCN1947_Fotor

Az egésszel semmi más dolgunk nincs, mint összekutyulni:

DSCN1951_Fotor

Ezután fogtam az őzgerinc formát és kibéleltem baconnel. Úgy, hogy mindegyik oldalán 2-3 cm kilógott:

DSCN1957_Fotor

Majd a masszát beleöntöttem:

DSCN1960_Fotor

Ezután a kilógó bacont ráhajtogattam:

DSCN1970_Fotor

Előmelegített sütőbe tettem, 180 fokra és 35 perc alatt készre sütöttem:

DSCN1984_Fotor

Ugye, hogy mennyire egyszerű? És komolyan mondom, isteni finom. Természetesen nem csak karácsonyra lehet elkészíteni, épp ezért csináltam meg én is egy szimpla vasárnap délután.. :)

Ti tudjátok már, mi lesz a karácsonyi menü?

Jó étvágyat hozzá! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4812573471

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása