Saját Otthon Projekt

Kedvenc receptjeim a Pinterestről

Kedvenc receptjeim a Pinterestről

2016. 01. 12. Schulz Veronika

Szeretek különböző gasztronómiai oldalakat böngészni, ahonnan ötletelhetek, elképzelhetek, aztán megvalósíthatok. Rengeteg szakácskönyvem, főzős újságom van, de nekem mindig több kell. Ezért van, hogy mikor hazafelé utazom, csak belövöm a Pinterestet és gyűjtögetek, hogy mi az, amit mindenképpen el fogok készíteni. Külön mappácskákat hoztam létre, külön válogatva. Gondolom, hogy  azért ezzel nem vagyok egyedül. :)

Most innen szeretnék Nektek megmutatni pár receptet. Könnyűek, gyorsan kivitelezhetőek és vacsoraként simán megállják a helyüket. :) 

Ezt a receptet például tegnap találtam, ha eljön az ideje, ez lesz az első, amit ki fogok próbálni. Parmezános bundában spárga, citromos, aszalt paradicsomos Aiolival. Hát nem fenséges?

parmesan-asparagus-spears_thecozyapron_06-12-15_1

Lasagna-t szeretnél, de nem a megszokott receptet készítenéd? Ez a cukkinis változat igazán különleges és új:

ZucchiniLasagnaRolls2

Sosem jutott volna eszembe. Káposztát grillezni. De szerintem a kép magáért beszél. Szívem szerint beleharapnék a monitorba. :D 

2-IMG_7526edit

Azt hiszem, Férj, egy ilyen reggelinek nem fog tudni ellenállni:

0184d9f128db01d83fe0c583f86ee46f

Imádom az articsókát. Spenóttal főleg. Találtam egy isteni mártogatós receptet:

Spinach-Artichoke-Dip-Recipe-3

Na. A Naan kenyérért egyenesen odavagyok. Rátaláltam a pizza változatra. Annyira egyszerű és annyira finom. Lehet, hogy hétvégén, ez fog készülni? :)

the_hungry_housewife_naan_pizza

A kedvenc desszertem pedig egy Tiramisu. Nem nagy cucc, ugye? De így tálalva????

IMG_7388

Nektek van kedvenc gyűjtőhelyetek? Ha igen, bátran osszátok meg.. :)

A képek forrásait rájuk pöttyintve találjátok. A receptek linkjeit is külön kiemeltem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9412573563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása