Saját Otthon Projekt

Egy kis festék a kosárnak sem árt!

Egy kis festék a kosárnak sem árt!

2016. 07. 05. Diamia8

Régóta szerettem volna ezt a fajta füles kosarat, mert szinte a csapból is ez folyik most az összes külföldi lakberendezési oldalon és annyira megtetszett. Nagyon örültem, hogy még az utolsó pillanatban sikerült hozzájutnom az Ikeából egy darabhoz. Eredetileg is színesben szerettem volna, mert félig feketén egyszerűen imádtam a képeken. A Férjem azonban lebeszélt az átfújásról, mert szerinte natúran szép. 

Egy hónapig hagytam is a kosarat a maga szépségében, de egyik estén, amikor egyedül voltam otthon belém bújt a kisördög. Ha pedig belém bújt, akkor nem is fogtam vissza magam és azon nyomban neki is álltam a projektnek. Nem szeretném ugyanis azzal szembesülni, hogy menet közben meggondolom magam. 

Végül azonban nem feketére fújtam, mert sötét a bútorunk és festés után világosszürke lesz azon a részen a fal, így a fehér mellett döntöttem. Ezzel a színnel ugyanis szerintem nem nagyon lehet tévedni. Azt azért megsúgom, hogy a Férjem azóta sem vette észre, hogy a kosár fele fehér lett. :D

A kosarat egyébként kezdettől fogva kaspóként használom és nagyon jól mutat benne a flamingóvirágom. Ezt a kis növény olyan kis hálás teremtés, pedig néha igen mostohán bánok vele. Ebben az évben már a harmadik virágát hozza, pedig amióta 4 éve megkaptam még egyszer sem ültettem át.....

Ugye, hogy jobb lett a kosár fehéren? Jobban mutat a bútorral és a kiegészítőkkel, mert nem beleolvad, hanem kitűnik a háttérből. 


Kíváncsi vagy hogyan készíthetsz ötletes sminktárolót? Olvasd el ezt a cikket!

 

Kosar12

DSC_1455_Fotor

Hozzávalók:

  • kosár
  • Fehér színű Edding festékspray
  • zacskó, hogy ne fújjuk le a padlót
  • vödör

DSC_1444_Fotor

Elkészítése:

1, Az a jó ebben a kosárban, hogy nem is kell maszkolni fújás előtt, mert a füles részét vissza lehet belülre hajtani. Ezzel pedig még egy plusz művelet meg tudunk magunknak spórolni.Nem mintha egyébként az egész bonyolult lenne.... :D

DSC_1442_Fotor

2. Ha visszahajtottuk, akkor vigyük szabadtérre és ott terítsünk le egy kukazsákot vagy egyéb zacskót a földre. Majd a vödröt fordítsuk fejjel lefelé és helyezzük rá a kosarat.

DSC_1446_Fotor

3. Az Edding festéksprayt használat előtt jól fel kell rázni, hogy szép egyenletesen fújja majd ki a festéket. Érdemes az első fújást a zacskón kipróbálni, de én ezt a részt kihagytam. ;-) 

DSC_1447_Fotor

4. A festéket én csak egy rétegben vittem fel, mert egyrészt szerintem a festék szuperül fed, másrészt pedig nem szerettem volna túlságosan vastag réteget fújni a kosárra. Így jobban látszik a kosár mintája és nem tűnik műnek a festékréteg. 

Az egész művelet körülbelül 10 percig tartott és utána még kb. 15 percig hagytam száradni. Az egy réteg festék ugyanis pikk-pakk megszárad. Bátran ajánlom bárkinek, mert ezt aztán tényleg nem lehet elrontani! A lényeg, hogy ne túl közelről é ne túl sok festéket fújjunk a kosárra!

DSC_1461_Fotor

DSC_1467_Fotor

A végén pedig ide-oda pakolgattam....

DSC_1470_Fotor

DSC_1472_Fotor

Ha Te is elkészítted otthon, akkor légyszi küldjél róla képet, mert mindig örömmel tölt el, ha én inspirálok másokat! :D

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1212573893

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása