Saját Otthon Projekt

Polcházikó a gyerekszobába

Polcházikó a gyerekszobába

2016. 08. 01. Diamia8

Már legalább egy hónapja megrendeltem a polcházikókat, amit a Hédi szobájába terveztem. Régóta tetszett ez a fajta gyerekszobai polc, csak itthon nem nagyon lehetett kapni és az eredetit nagyon borosos áron tudtam volna megrendelni. Szerencsére azonban sikerült jó áron itthon is beszereznem natúr változatban.

Habár eredeti állapotában is tetszett, de inkább a szürke és menta szín mellett tettem le a voksomat. Még a falfestés és az óriás felfordulás előtt szerettem volna lefújni mindkettőt, hogy a takarítás és rendrakás után már rögtön be tudjam üzemelni őket. 

Most még átmenetileg az ágy melletti szekrénykén várják a munkálatok megkezdését, de hamarosan idegleinesen kartondobozba rejtük a többi kütyüvel. :D

Házikó2

Házikó1

Hozzávalók:

  • házikó alakú polcok
  • szürke és menta Edding festékspray
  • papírból készült betű (nálunk értelemszerűen a H betű) 
  • maszkolószalag
  • reklámtáska vagy kukászsák

Házikó5

Elkészítése:

1, Célszerű előtte lecsiszolni a polcokat és utána alapozni is. Kicsit megbántam, hogy ezeket a lépéseket ellógtam, de hát közismerten türelmetlen vagyok. Nálunk a Férjem az, aki gyönyörűen fest és nem hagy ki semmi lépést. :)

2, A kisebbik házikó belsejét terveztem menta színre, így maszkolószalag segítségével körbetekertem, hogy nehogy rámenjen a szürke festék:

Házikó6

3, Utána 2 rétegben lefújtam szürkére a házikókat. Mivel nem szeretném az erkélyt utána hígítóval feltakarítani, így mindig használok kukazsákot vagy valamilyen reklámtáskát fújáskor:

Házikó7

4. Száradás után eltelt körülbelül 3 hét, amire újra kedvem lett a projekttel foglalkozni. :)  Ekkor végre nekiálltam, hogy lemaszkoljam a kisebbik házikó keretét:

Házikó8

Plusz a H betűt is előkészítettem a festésre:

Házikó9

5, Sajnos nem gondoltam, hogy a festék nem igazi menta szín lesz és a vártnál sokkal élénkebb színt kaptam végeredményül. Egyenlőre még próbálom megszokni, de hajlok rá, hogy át fogom majd később festeni. Előtte azonban megvárom, hogy hogyan mutat majd az új szobában és megy-e majd hozzá az asztali lámpa színe. 

A kislányomnak azonban nagyon tetszik és nekem ez a legfontosabb! :)

Házikó31

Házikó4

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3712573939

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása