Saját Otthon Projekt

Frantaagi: A fény Te vagy!

Frantaagi: A fény Te vagy!

2016. 08. 05. Diamia8

Mindig is nagyon tetszettek Franta Ági által megálmodott és megalkotott csillaglámpák. Így amikor megláttam a rózsakvarc színben pompázó példányt, rögtön tudtam, hogy ez lesz a tökéletes választás a Hédi szobájába.

A lámpa közben fel is került a helyére, de szerettem volna Nektek is bemutatni Ágit és a különleges lámpáit. Ezért a magyar alkotók sorozat részeként most vele készítettem interjút. 


Mikor és hogyan fogalmazódott meg benned az ötlet, hogy saját vállalkozást indíts?

Bennem igazából a lámpák fogalmazódtak meg. Azonban, hogy a "rendszer" ne bántson, fel kellett építeni köré valamiféle "vállalkozást". Ami azért - bármennyire is meglepő-, de nálam intuitív alapokon fekszik. Ezért a körülöttem lévő menedzserek és az erősen az elmén nyugvó logikában bízók csak fogják a fejüket. :)  

Nemrég azonban felkértek egy diplomamunkához, ahol az intuitív hozzáállást vizsgálják, a precízen felépített ismeretalapú hozzáállással szemben, ami talán mégis azt jelzi, hogy jó nyomon vagyok. ;)

IMG_20150624_170930

Hogyan találtad ki a stAArlight-t? 

Egy álom alapján vágtam bele a lámpatervezésbe és a harmadik kollekció, a csillaglámpa pedig egész jól sikerült.  Ahogy megfogalmazódott bennem, hogy mit szeretnek - könnyen szállítható, ütős forma, sokszínű, DIY-, akkor felkapott egy hullám, és egy nap alatt anyukám konyhaasztalán megtervezem és elkészítettem a prototípust.

Komolyan mondom, hogy olyan érzés volt, mintha született volna még egy gyerekem, amikor fellógattam az asztal fölé.

IMG_20150615_173220

Nehéz volt az elindulás?

Nehéz volt-e? A környezetem tudja, hogy rengeteget sírtam, szenvedtem. Nem voltak eszközeim, gazdag apám, önbizalmam és még egy albérletem sem... Innen kellett fognom a lámpám kezét és kb. a megérzéseimre, az álmaimra hagyatkozva lépdelni előre.

És ahogy a belső bizalom erősödött, úgy a körülmények is megváltoztak. Egy mozdulatot sem csinálnék másként.

Hosszú folyamat volt a vállalkozás elindítása?

Igazából, csak meg kellett lépni és alakul minden magától. :) Nem erre fókuszálok, hanem a mosolygó arcokra, akik hozzám jönnek.

IMG_20160315_121810

Honnan jött a csillaglámpa név?

A tervezésnél tudtam, hogyan kell elnevezni, és szemernyi kétség sem volt bennem. Ez egy csillaglámpa. 

Mivel foglalkoztál a frantaagi előtt?

Lakásokat, házakat rendeztem be és egy ponton úgy éreztem, hogy ez nem az én dolgom, majd rendezi őket az, akinek ez a hivatása. Én inkább készítek valamit, amivel be lehet rendezni :)))

IMG_20160314_101916

Honnan inspirálódsz? Követed-e a trendeket?   

természetből inspirálódik szerintem mindenki. Nagyon megnyíltak nekem most a virágok, az állatok, színharmóniát onnan tud csak ellesni az ember... Nincs új a nap alatt. Nézz meg egy madarat vagy egy tulipánt, CSODA!

Nem követem a trendeket. Bár néha észleltem, hogy ugyanabból a mezőből dolgozunk.  Például kikevertem színeket a lámpaernyőre és a következő évben az év színei lettek.

IMG_20150506_124445

Melyik termék most a legnépszerűbb a vásárlók körében és szerinted miért az?

A csillaglámpa, csillaglámpa, csillaglámpa... :)

Melyik a Te személyes kedvenced és miért?

Természetesen a csillaglámpa, mert évek után is nagyon stabil forma és egyszerűen örömömet lelem benne.

Az elért eredményeid közül mire vagy a legbüszkébb?

Büszke vagyok Sziranusra, és arra, hogy megeszi a céklát és szól, végtelen bölcsességgel, ha hülyeséget csinálok.

IMG_20160606_180854

Mik a jövőbeni céljaid?

A teljes lámpacsalád  összeállt és pár hét múlva állólámpát, minit és 180 cm magasat is lehet kapni, ami nagy álmom volt. Ráadásul egy lámpaszínkeverő programmal is készülünk, így mindent részletet: méretet, színt, patentszínt és kábelszínt pár kattintással ki lehet majd választani.

Ezután ezt a programot külföldi értékesítéséhez is jól tudjuk már használni, minden országban egy csillaglámpa bázis, műhellyel, ahol a színkeverőben összeállított lámpa készül. Minden egyéni rendelés, egyéni kézi gyártás.

Ezt így még sosem írtam le, de nagyon tetszik! Azt hiszem, hogy lesz dolgunk a következő pár évben!!!! :)))

Ezen kívül még egy teljes színválaszték frissítést tervezek, új felületkezeléssel és jönnek az új pasztellszínek is!

_MG_7016 1

Hol lehet a termékeiddel találkozni a Facebook oldalon kívül?

Nagyon tuti honlap készül, és igazából a lámpa titka a variálhatóság, ami eszméletlen sok (1800, azt hiszem) lehetőséget tartogat, így az egyéni - a vevő igényeinek megfelelő összeállítás a kulcs, ami csak műhelyekben, nyitott műhelyekben, akár workshopok-on tud megvalósulni vagy a honlapra készülő alkalmazással, de természetesen standard összeállítás is van viszont eladóknál.

IMG_20150529_120657


 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1312573941

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása