Saját Otthon Projekt

A Brownie és az áfonya közös tánca

A Brownie és az áfonya közös tánca

2016. 08. 15. Schulz Veronika

Valami édességre vágytam. Olyanra, ami gyorsan elkészül, könnyű és nem nagy kunszt megcsinálni. Süteményben ugyanis annyira nem vagyok jó.

Ráadásul mivel édesszájú sem vagyok, ezért olyan sűrűn nem szoktam készíteni. Illetve, amikor néha-néha nekiállok, a végeredmény sosem olyan szép, mint amilyennek én előzőleg elgondoltam. :)

Ez ugyanolyan, mint amikor Anyukám nekiáll piskótát sütni. Valamiért az istennek nem akar neki sosem sikerülni. Vagy összeesik, vagy túlságosan feljön, megreped, kilyukad... Valami mindig van. Ezzel szemben a kelt tésztái mindig tökéletesre sikerülnek.

Lényeg, a lényeg, arra gondoltam, hogy valami csokis sütikét fogok sütni. Megvettem a hozzávalókat, de sok mindenre nem volt szükségem, hisz tudjuk, ez az a süti, ami pár hozzávalót igényel. Beszereztem hozzá egy kis gyümölcsöt, az sosem árt neki és már hozzá is láttam.

DSCN3267kész

Amire szükségünk lesz:

  • 200 g cukrozatlan csokoládé
  • 80 g cukrozatlan kakaópor
  • 200 g vaj
  • 150 g stevia+eritrit keveréke
  • 60 g teljes kiőrlésű búzaliszt
  • 4 tojás
  • csipetnyi sütőpor
  • 1 doboz áfonya

Először vízgőz fölött megolvasztjuk a csokoládét, a vajjal együtt. A gőztől továbbra sem vesszük le és szép lassan, hozzátesszük a többi hozzávalót is. Az édesítőszert, a kakaóport, majd a sütőporral elkevert lisztet:

DSCN3245kész

Ezután a gőzről levesszük.

Felverjük a 4 db tojást jó habosra, majd óvatosan a masszához öntjük és alaposan elkeverjük. Ezután hozzátesszük az áfonya szemeket, (pár darabot meghagyunk a díszítéshez), majd sütőpapírral bélelt tepsibe tesszük.

180 fokon nagyjából 20-25 perc alatt készre sütjük.

DSCN3267kész

Kicsit várni kell míg meghűl, de pár perc után már fogyaszthatjuk is. Szerintem isteni finom, apukám már a nyers alappal is elégedett volt, hát még a végeredménnyel! :) Érdemes volt elkészíteni, Nektek is javaslom!

 

Jó étvágyat hozzá!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8212573965

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása