Saját Otthon Projekt

Végre kész a gyerekszoba!

Végre kész a gyerekszoba!

2016. 09. 20. Diamia8

Még augusztusban elkészültünk a lakásfestéssel és hihetetlenül elégedett vagyok a végeredménnyel. Teljesen megváltozott a lakás hangulata, mert sokkal világosabb és tágasabb lett. Elhatároztam hát, hogy helyiségenként bemutatom a változást hétről-hétre, ahogy haladok a fotózással.

A gyerekszobában azonban a festésen felül is történtek átalakítások, mert már a jövő évi sulikezdésre gondolván az íróasztalnak is helyet kellett keresünk. Ez pedig a szoba méreteit és alakját tekintve elsőre nagy kihívásnak bizonyult.

Rengeteg asztalt megvizsgáltam, de végül az Ikeás Micke asztalra esett a választásunk a méretei végett. Meglepő módon az új elrendezéssel tágasabbnak tűnik a szoba még a plusz bútorral kiegészülve is. 

Természetesen azért van még pár dolog, amit nem sikerült befejeznünk: hiányzik a kislányom ágya melletti falilámpa , az ágy fölé még beterveztük a Judittól (Scandinavian Point) kapott második String polc utánzatot és a Cinnamon Home nyereményjátékán nyert ABC-s plakátját is.

Fontos motívum a felhő, amely sok helyről visszaköszön: párnáról, a Moon Manufacture-ös felhős akasztókról, a hiányzó lámpáról és a tervezett felhős alakú üzenőtábláról.

A kislányom is szereti az "új" szobáját és az igazat megvallva az ő kedvéért lett rózsaszín két fal. Kicsit tartottam tőle a rózsaszíntől, de végül az év egyik színére, a rózsakvarcra esett a választásom, amely jó döntésnek bizonyult. Mondtam is a Hédinek, ha nekik nem tetszik, akkor majd én szívesen beköltözöm! ;-)

gyerekszoba

gyerekszoba3

gyerekszoba1

gyerekszoba2

gyerekszoba7

gyerekszoba6

gyerekszoba4

gyerekszoba5

gyerekszoba8

gyerekszoba9

gyerekszoba91

gyerekszoba92

gyerekszoba93

gyerekszoba94

gyerekszoba96

gyerekszoba97

gyerekszoba98

gyerekszoba99

Jövő héten az előszobát fogom bemutatni és aztán szépen haladok a többi helység felé. Csak a fotózásra kell majd időt kerítenem. :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8112574015

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Suszt Máté 2016.10.18. 12:23:10

Én is azt tapasztaltam, hogy egy saját szoba, egy saját kuckó csodákat tesz a gyerekek lelkével. Az én legfontosabb tapasztalatom az volt (és ezt szeretném megosztani veletek), hogy az egyik legfontosabb bútordarab a szőnyeg. Főleg egy aggódó apukának, aki félti a lányát. A szuper blogbejegyzéseteket ezért, ha megengeditek kiegészíteném egy olyan linkkel, ahol a szőnyegeket taglalják :) http://lakberinfo.hu/dekoracio/szonyeg/2016-09-25-milyen-gyerekszonyeget-valasszunk/

diamia8 2016.10.28. 19:55:20

:) szerintem is a saját kuckó nagyon fontos...
süti beállítások módosítása