Saját Otthon Projekt

Jégkrém pálcikából bababútor

Jégkrém pálcikából bababútor

2016. 10. 31. Diamia8

Még a nyár elején elhatároztam, hogy gyűjteni fogom a jégkrémek pálcikáját és a ragasztópisztolyom segítségével bababútort fogok készíteni belőlük. Kitartóak voltunk a Hédivel és az őszre össze is gyűlt a projekthez szükséges mennyiség.

Ekkor egyik szombat délután nekiálltam, de persze fejben már ezerszer lejátszottam, hogy hogyan is kell majd összeállítani. 

Azonban nagyon izgultam a végeredmény miatt. Szerencsére most is beigazolódott, hogy aki mer, az nyer! Sikerült ugyanis egy kerti asztalt, egy hozzávaló padot és a lovaknak egy akadályt készítenem, amelyek ráadásul meglepően strapabíróak.

jegkrem_palcika

Hozzávalók:

  • jégkrémes pálcikák (vagy gyógyszertárban kapható fa spatulák is jók)
  • ragasztópisztoly
  • sniccer
  • Pinty Plus krétafesték spray
  • fa vágódeszka vagy alátét 

jegkrem_palcika5

jegkrem_palcika4

Elkészítése:

1, Az asztallal kezdtem az egész projektet és ehhez először 2X4 pálcikát ragasztottam össze. Ez fogja majd az asztallapot tartani és a lábakat majd ennek az oldalához ragasztjuk hozzá:

jegkrem_palcika6

2, Szépen párhuzamosan elhelyeztem őket és elkezdtem felragasztani szépen egymás mellé az asztal lapját:

jegkrem_palcika7

jegkrem_palcika8

3, Ezután következik a lába az asztalnak, amelyhez 2X2 pálcikára lesz szükségünk. Nagyjából bemértem, hogy hogyan lesz majd stabil és egy toll segítségével berajzoltam, hogy hol kell majd összeragasztani a kettőt:

jegkrem_palcika9

jegkrem_palcika91

4, Majd a másik lábat pontosan ugyanott ragasztottam meg, hogy ne billegjen majd az asztal. Ezután pedig az asztallaphoz ragasztottam:

jegkrem_palcika92

5, Következett a pad, amely kicsit bonyolultabb, mert itt már sniccerrel vágni is kell. Az ülőfelülethez 4 pálcikára lesz szükségünk és 4 másikat pedig kettévágunk, mert ez fogja majd összetartani. 

jegkrem_palcika93

A lábához ismét el kell felezni 2 pálcikát és hozzárögzíteni az ülőfelülethez. Azért, hogy biztosan ne törjön ki a lába, még 2 pálcikával összekötöttem a párhuzamos oldalon.

6, A maradék pálcikából már nem jött volna ki még egy pad, így hirtelen ötlettől vezérelve összdobtam egy akadályt a lovaknak. 

7, A festéshez ezúttal is a Novasol Pinty Plus Kréta festék sprayt használtam, de most lusta voltam és nem alapoztam. Elég sima ugyanis szerintem a felület, hogy szépen befogja a festék. Nem csalódtam és tényleg szép lett a végeredmény:

jegkrem_palcika1

jegkrem_palcika2

A kislányom rögtön birtokba is vette és egész délután játszott vele. Ha van otthon ragasztópisztolyod, akkor pikk-pakk elkészül és a siker garantált! Próbáljátok Ti is ki! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1712574073

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása