Saját Otthon Projekt

Címkézzünk a konyhámban!

Címkézzünk a konyhámban!

2017. 02. 13. Diamia8

Még tavasszal lecseréltem a régi tárolódobozaimat a konyhában, amelyek bár szuperül mutatnak, de családom tagjainak nehézséget okozott a tartalom kinyitás nélküli azonosítása. Ezt pedig állandóan tudtomra is adták...

Hiába védekeztem, hogy színek szerint meg lehet őket különböztetni, ez a megoldás csak nálam működött. Így alternatív megoldást kellett találnom az alábbi fontos szempontokat szem előtt tartva:

  • könnyen eltávolítható legyen
  • a konyha összképét semmiképpen se rontsa el
  • egyszerű, de menő legyen a dizájn
  • a betűtípus vékony legyen és inkább kézíráshoz hasonlítson

Láthatjátok, hogy nem volt egyszerű dolgom... Ilyet találni itthon igazi kihívás! 

Nem is egyhamar találtam rá a megoldásra, hiszen egészen decemberig nem találkoztam semmi nekem tetsző címkével. Azonban ekkor megláttam a MinimalStyle Facebook oldalán a megoldást és rögtön meg is rendeltem. Hát nem ez lett a tökéletes választás? Családom is imádja, én is szeretem. Mindenki boldog, probléma kipipálva! :)

Azonban a felcímkésítésben itt nem állhattam meg, hiszen tavaly lecseréltem a fűszertartóimat is cuki kis üvegcsékre és azokra is kellett a felirat. Így még ugyanazon az estén megkapták ők is a jól megérdemelt feliratukat. Most már könnyedén beazonosíthat bárki, bármit!

Mindezek után már következhet egy konyhai rendszerezésről szóló poszt, amelyben a saját kis konyhámat vesszük górcső alá. Kíváncsiak vagytok a szekrényeim mélyére?

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2312574243

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása