Saját Otthon Projekt

Stílusos otthon családra szabva

Stílusos otthon családra szabva

2017. 03. 15. Diamia8

Sokszor meglepődök, hogy milyen sok szép magyar otthon van, amelyek ráadásul nem is kiadásra szánt ingatlanok, hanem hús-vér emberek otthonai. Ennek talán az az oka, hogy emlékezetemben valahogy mindig az ellenkezője él és nehéz a berögzött dolgokon változtatni.

Éppen ezért öröm, hogy az internet által kitárult a világ és egyre több csodás ízléssel rendelkező otthon tulajdonosa enged bepillantást lakásába. Természetesen lelkesen követek mindenkit, akit felfedezek mind Facebook-on, mind Instagramon.

Ráadásul ma egy ilyen otthonba kukkanthattok be, mert Kingára és stílusos otthonára is pontosan így bukkantam rá, mert ő a Kinga HOME Styling Facebook oldal tulajdonosa. Az otthonán kívül a személyisége is megfogott és biztos vagyok benne, hogy Ti is hasonlóan fogtok vélekedni, ha elolvassátok a vele készült interjút. Fogadjátok szeretettel!


Mivel foglalkozol az életben? Mikor indítottad Facebook oldalad és milyen célból?

Közgazdász az alapvégzettségem, majd elvégeztem az egyetemi kiegészítőt, és közgazdász tanári diplomát is szereztem, de nem tanítottam soha. Pénzügyi területen dolgozom, de a hobbijaim mindig is a kreatívabb irányba mutattak.

Régebben nagyon sokat jártam színházba, érdekel a táncművészet, az alternatív színházcsinálás, a minőségi zene (pl. az autentikus népzenék vegyítése a könnyűzenével, vagy az akusztikus átiratok ).

A kislányunk születése utána elkezdett érdekelni a fotózás, szinte mindent lencsevégre kaptam, ami szembe jött, elsősorban persze a kisbabánk növekedését dokumentáltam. Elvégeztem egy gyors kurzust, de azt hiszem, a profi fotózás sokkal többet kívánna időben, energiában, amire nekem szükségem volt, azt nem ott tanultam meg.

A kislányommal otthon töltött idő alatt egyre többet foglalkoztam az otthonunkkal, folyamatosan alakítgattam, szépítgettem. A babázás mellett bontakozott ki bennem a gondolat, hogy szívesen megmutatnám ezt az oldalamat is, elsősorban az ismerőseimnek, aztán a pozitív visszajelzések hatására nyitottam, és létrehoztam a Facebook oldalamat kb. fél éve.

Otthonunkkal kapcsolatban talán csak annyit emelnék ki, hogy méretileg pont megfelel hármunknak. Nem szerettünk volna túl nagy otthont, amit nehéz belakni, csupán egy hangulatos, stílusos, kényelmes teret, ahova imádunk hazamenni.

Milyen stílus áll közel hozzád és miért?

Ez változó, mindig más vagy épp sokféle stílus, nem is tudom. Ami nagyon tetszik, de saját otthonunkban nem akartam ilyen markáns irányba elmenni, az az ipari loft. Ha tehetném, akkor egy műterem lakásban, vagy egy loft lakásban élnék, de hát az nem család-barát környezet és talán kicsit rideg is.

Tetszik az eklektikus stílus is, de néha úgy érzem a kevesebb több, a túlvibráló-, vagy impulzív környezet számomra kevéssé pihentető. Most egy letisztult, monokróm alapot álmodtam meg, amit aztán a későbbiekben úgy alakíthatunk a dekorral, hogy bármilyen stílusba bele lehet illeszteni pl. a textíliákkal, a szőnyegekkel, kiegészítőkkel.

Csak hobbiból dekorálod otthonotokat vagy volt már valamilyen nagyobb projekt is, amiben részt vettél?

Elsősorban a saját otthonunkon élem ki a lakberendezési mániámat, de ha az egész oda futna ki, hogy másoknak is segíthetnék az otthonuk kialakításában, otthon-szépítésben, állnék elébe! Volt már projekt, amiben részt vettem és nagyon élveztem! Abszolút sikerélménynek éltem meg, büszkeséggel tölt el, hogy egy rövid távú kiadásra szánt lakás berendezésében vállaltam részt.

Egy babaszoba berendezésében is segítettem, a dekorációt magam készítettem a kis lakójának. Nagyon nagy boldogság volt látni a meghatottságot az anyukája szemében, amikor elkészültem vele.

Ezen kívül egy átalakítandó panellakás felújítását is elkezdtem, már készen voltak a tervek, a falak mozgatásától kezdve egészen a berendezésig, de sajnos meghiúsult a kivitelezés, a tulajdonos a vidéki élet mellett döntött, mégsem telepedett le Budapesten.

Egy legénylakás berendezéséhez is gyűjtöttem már anyagot, ha minden jól megy, tavaszra talán lehet belőle konkrétum.

Melyek a kedvenc beszerző helyeid?

A skandináv vonalat nagyon szeretem, IKEA, JYSK, Pepco, de szívesen válogatok netes oldalakról, webshop-okból. Ha szükségem van valamire, vagy bekattan, hogy nagyon vágyom pl. egy lerakó asztalra és konkrét elképzelésem van, akkor addig kutatok, míg rá nem találok a nagy kedvencre. Máskor pedig csak úgy spontán szembe jön egy darab, úgy, hogy nem is keresem.

Milyen gyakran rendezed át a dekorációt? Hirtelen ötlettől vezérelve szoktad vagy gondosan kidolgozott koncepció szerint haladsz?

Elég sűrűn. :) Hirtelen ötlettől vezérelve, általában egy-egy új darab indítja el a lavinát, vagy csak épp megunom az aktuális hangulatot. Ha egy újdonság inspirál, akkor többnyire az összképet is addig variálom, míg egy egész más hatás bontakozik ki, mint előtte volt. Az ízlésem is folyamatosan változik, formálódik, talán csiszolódik?

Régebben nagyon szerettem az etnikus enteriőrt, aztán az eklektikába csapott át, volt egy rusztikus korszakom is, ma pedig egy nagyon letisztult, modern urbánus stílus az, amiben jól érzem magam.

Szoktál-e alkotni csináld magad dolgokat? 

Igen, de ezek egyáltalán nem nagy dolgok, vagy bonyolultak és nem igényelnek különösebb tudást. Pusztán szeretek velük bíbelődni, aztán hátradőlni. Jó érzés, amikor elkészül egy-egy darab, amin ott van a kezem nyoma. Apróságok, de örömmel tölt el, hogy magam csináltam.

Mire vagy a legbüszkébb otthonodban?

Arra, hogy amióta itt lakunk, a kislányom szinte ki sem akar mozdulni a lakásból, annyira élvezi, szereti! :)

Min változtatnál vagy tervezel változtatni a közeljövőben?

Most úgy érzem, semmin sem változtatnék! Ez az otthonunk most pont olyan, mint amilyennek megálmodtuk a férjemmel!

Azonban a közlekedőben látható galériafal még nincs kész! :) Oda családi fotókat tervezek, de egyenlőre csak a képkeretek kerültek fel a falra, huhhh, az sem volt kis munka. :) A fotók előhívása még hátra van.

Fontosnak tartom, hogy sok-sok családi fotó legyen egy otthonban, amire nagyon jó ránézni, ami visszaidézi az emlékeket, amire büszkék vagyunk. Nálunk a printeken kívül mindig volt családfotófal, a jelenlegi otthonunkban ezeket olyan helyre terveztem, amit pl. a vendégek nem látnak egyből, ami egy látogatónak nincs nagyon szem előtt, kicsit intimebb helyén van a lakásnak. 


Remélem, hogy Nektek is annyira tetszett Kinga otthona, mint nekem és továbbra is sok magyar otthont tudok majd bemutatni a blogon! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8712574297

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása