Saját Otthon Projekt

A Tchibo most tavaszt és csodás süteményeket hoz az otthonunkba

A Tchibo most tavaszt és csodás süteményeket hoz az otthonunkba

2017. 03. 22. Schulz Veronika

Minden egyes alkalommal, mikor megérkezik a Tchibo hírlevél az e-mail fiókomba, reszketve kattintok rá, -mert azt persze nem bírom ki, hogy ne nézzem meg- hogy ma vajon, mit fogok találni a honlapon, amibe belezúghatok?! Én nem tudom, hogy csinálják, de olyan még eddig nem volt, hogy semmi nem tetszett meg, semmit nem akartam megrendelni magamnak már tegnapra. Ha olyan eszközök, berendezési tárgyak kerülnek eladásra, ami beletartozik az érdeklődési körömbe, tuti, hogy egy-egy darab rabul ejt. 

Ma sincs ez másképp, találtam a heti akciók között jó pár übercuki dolgot, gondoltam, Veletek is megosztom, hátha kedvet kaptok például a sütéshez, főleg, hogy hamarosan húsvét. Érdemes addig is gyakorlatozni- természetesen a család nagy örömére- :)

Elsőre kiszúrtam ezeket a tálakat, szerintem baromi jól mutatnak ezek a sütik, amiket lehet vele készíteni:

Ezek a kis mini kuglóf formák szilikonból vannak, így az elkészült sütiket csak kifordítjuk és kész is. Annyira kis csajosak! :)

A kedvencem: Muffin-kerék! Valljuk be. Teljesen haszontalan dolog, de nagyon jól mutatnak így ráaggasztva ezek a kis falat sütik. :D

Ne feledkezzünk meg a húsvétról sem, hiszen már nincs egy hónap és elérkezik. Ha vendégeket vársz, biztosan elnyeri a tetszésüket, ha a süteményen nyuszi formájú cukormáz lesz :)

Most pedig, következzenek a legkedvencebb kedvencek. Egy picike konyhakertet pár hozzávalóból és egy csipetnyi fantáziával 1-2 óra alatt össze is tudunk dobni. És igen, megrendeltem. :) Úgy döntöttem, ennyit megérdemlek! :)

Ezt a gyönyörű virágállványt már a képzeletbeli kertemben elhelyeztem a képzeletbeli fűszernövényeimmel. Természetesen, adtam neki képzeletbeli nevet, de az titok! :D

Nincs óriáskerted, amit benőhetne az eper? Semmi gond, ezekben a szuper jutazsákokban akár a panel 8. emeletén is termeszthetsz epret. Szerintem, nagyon ötletes. :)

Nektek van kedvencetek? Szívem szerint az összes mindent megrendelném, de tudni kell, hol a határ :)

A képek forrásait pedig rájuk pöttyintve találjátok!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr3812574309

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása