Saját Otthon Projekt

Három stílus, három hangulat a Butlers kínálatából

Három stílus, három hangulat a Butlers kínálatából

2017. 05. 20. Diamia8

Szeretek hangulati táblákat készíteni, mert egyrészt izgalmas játék számomra, másrészt pedig szerintem sokatoknak segít elképzelni a termékeket egy-egy virtuális szobába rendezve.

Mostani bejegyzésemhez igazán szuper indokot biztosít, hogy május 15-én kezdődött a Butlersnél az óriási, éves bútor akció, ami hétről-hétre lehetőséget biztosít majd nekünk, hogy olcsóbban vásároljuk meg a kiszemelt darabokat. 

Éppen ezért én is körbejártam a lehetőségeket és kiválogattam Nektek 3 stílust, amihez szuper kis hangulati táblákat készítettem, ahonnan már csak egy kattintás és Ti is elérhetitek a kiszemelt darabokat. :)

1, Skandináv életérzés

Nem is én lennék, ha nem a skandináv stílussal kezdeném a sort, hiszen köztudottan rajongok érte. A pasztell színek is évek óta a kedvenceim, amihez a fehér és a szürke adja a legjobb alapot.

Bátran válasszunk tehát alapnak semleges és letisztult bútorokat, amikhez a kedvünk vagy a szezon szerint kedvünkre válogathatunk kiegészítőket. Ha pedig megunjuk, akkor akár fillérekért át tudjuk alakítani otthonunk.

skandináv életérzés
 

2, Klasszikus kis csavarral

Ha a klasszikus stílusra gondolunk, akkor szerintem mindenkinek a barna, robusztus bútorok és a nagymamás kinézet jut eszébe.

Pedig kis csavarral pikk-pakk fiatalossá tehetjük a szobát a klasszikus stílusú bútorok ellenére. Jöet pár vagány vagy különleges kiegészítő, amivel megbolondítjuk az összképet. Lehet ez egy modern, króm lámpa, egy ipari dohányzóasztal vagy bármi, ami nekünk tetszik. 

Klasszikus egy kis cavarral
 

3, Vintage szerelem

Szerintem a vintage az a stílus, amért rengetegen rajonganak itthon. Sokszor azonban azt tapasztalatom, hogy ebben sem ismerik az emberek a kevesebb, az több elvét és túltolják otthonaikban a vintage hangulatot.

Nekem ez a stílus is fehér bútorokkal és visszafogott változatban tetszik, amihez szuper alapot adnak a Butlers bútorai.

Például a lenti könyvespolcot még a jövőbeni otthonunkban is el tudom képzelni, ha mellette továbbra is minden letisztult és modern. Legtöbbször ugyanis a végeredmény roppant izgalmas lesz. 

Vintage szerelem
Ha tetszett a három összeállításról bármelyik termék, akkor a kis képekre kattintva könnyedén elérhetitek a Polyvore-on keresztül a Butlers webáruházát.

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr9012574391

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása