Saját Otthon Projekt

Újraértelmezett Matrjoska babák a gyerekszobába

Újraértelmezett Matrjoska babák a gyerekszobába

2017. 07. 25. Diamia8

Nyáron viszonylag keveset alkotok és a lakás dekorálásával is jóval kevesebb időt töltök. A fotózást pedig aztán tényleg hanyagolom, pedig annyi minden újdonság van ám most a lakásban!

Ilyenkor azonban mindig annyi a program, hogy nincs is egy szabad hétvégénk sem. Hétköznap pedig vagy edzem vagy akkor is barátokkal futunk össze a városban. Szerintem azonban ez így normális, ilyenkor élvezni kell a szabadban töltött időt és gyűjtögetni kell a szép emlékeket, hogy legyen mire visszagondolni idős korunkban. :)

Múlt hétvégén azonban a kanapé alól előkerültek a 2 éve rendelt Matrjoska babáim kisebbik alkatrészei, ugyanis kedvenc Zokni cicánk mindent odarejt és most porszívózáskor elhúztuk a helyéről. 

Ezen felbuzdulva arra gondoltam, hogy végre befejezem ezt a projektet a kislányomnak.Hiszen a fejemben igazi vidám, nyári színekben pompázó, de cseppet sem hagyományos Matrjoska babákat álmodtam meg.

matrjoska1.jpg

matrjoska.jpg

matrjoska3.jpg

Hozzávalók:

matrjoska6.jpg

Elkészítése

1. Még 2 éve felrajzolgattam állatokat a babákra, de nem tetszettek és ezért félbe is hagytam a projektet. Most egészen más irányba indultam el.Egyébként sokáig natúran díszítették az otthonunkat, mert így is jól mutatnak:

matrjoska7.jpg

2. Sokáig agyaltam, de végül fekete-fehér helyett inkább színesben álmodtam meg a babákat. A PintyPlus Aqua festék igazi újdonság most és 18 színben kapható, így kiváló alapot nyújtottak a projektre.

A legjobb benne, hogy vízbázisú és szinte szagtalan, így bent is lehetett fújni és nem kellett kimennem a nagy melegbe. Ez pedig most óriási segítség volt!

matrjoska5.jpg

3. Miután lefújtam a kiválasztott színre a babákat, elkezdtem az öntapadós matricából kivagdosni felhő és háromszög mintákat, plusz az arcuknak egy kerek formát:

matrjoska8.jpg

4. Aztán felragasztottam a matricákat:

matrjoska9.jpg

5. Az arcokat befestettem a filccel feketére, a fehérrel felrajzoltam az arcokat és már kész is:

matrjoska4.jpg

matrjoska2.jpg

Ugye, hogy milyen egyszerű?

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2812682947

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása