Saját Otthon Projekt

Dzsungel feeling még a lábtörlőn is

Dzsungel feeling még a lábtörlőn is

2017. 08. 28. Diamia8

Sokszor szoktam családomnak és barátaimnak általam készített apróságokkal kedveskedni. Néha csak úgy, néha pedig valamilyen alkalom apropóján. Nagyon sablonos leszek, de adni tényleg szuper dolog!

Most az egyik barátnőmet szerettem volna meglepni annak apropójából, hogy sikeresen és idegösszeroppanás nélkül túlélte a lakásfelújítást. Pedig igazán nem volt egyszerű a mesterekkel, de gondolom aki a nyáron átesett egy hasonlón, annak nem kell mesélnem...

Természetesen az ajándék is a lakással kapcsolatos, mert arra gondoltam, hogy egy egyedi lábtörlőnek tuti nincs párja és ilyet úgyse kap senkitől. Így gyorsan beszereztem egy sima lábtörlőt, egy szuper levélmintás stencilt a Mywall-tól és a PintyPlus festékspray újdonságát, a vízbázisú, alacsony nyomású és beltéri használatra is kiválóan alkalmas Aqua festékeket vettem újra kezelésbe. 

Kicsit félve álltam neki a projektnek, mert nem szerettem volna elrontani. Azonban meglepően simán ment minden és tényleg rekord idő alatt elkészültem vele:

dzsungel_labtorlo93.jpg

dzsungel_labtorlo.jpg

Hozzávalók:

dzsungel_labtorlo5.jpg

Elkészítése:

1. Készítsük elő a kellékeket a fújáshoz. Nekem van egy óriás dobozom és abban szoktam fújni, de ha nektek nincsen, akkor terítsétek le a talajt szemeteszsákkal.

dzsungel_labtorlo6.jpg

2. Nagyon szépen simult a stencil és a lábtörlő felülete úgysem sima, így nem ragasztottam le a stencilt a lábtörlőre. Nem bántam meg, szépen sikerült a minta már elsőre is. Mondjuk nem lett volna esély második menetre. :)

dzsungel_labtorlo7.jpg

3. Aztán következett a második szín, ami élénkebb és világosabb:

dzsungel_labtorlo8.jpg

4. Közelről is látszik, hogy milyen jól sikerültek a levelek, pedig azért a lábtörlő felülete igazán nehezített terep volt:

dzsungel_labtorlo91.jpg

5. Száradás után pedig jött még a matt lakk, ami fixálja a helyén a festéket:

dzsungel_labtorlo9.jpg

dzsungel_labtorlo1.jpg

6. Száradás után pedig már csak azt várta, hogy újdonsült gazdája megkapja:

dzsungel_labtorlo2.jpg

 Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8412763380

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása