Saját Otthon Projekt

Bohém blogger otthon, családra hangolva

Bohém blogger otthon, családra hangolva

2017. 09. 15. Diamia8

Nagyon vonzódom a bohém és eklektikus otthonokhoz, de az igazat megvallva roppant jó stílusérzék egy ilyen stílusú otthon kialakításához, hogy ne érezzük szedett-vedett bazárnak a végeredményt.

Éppen ezért nem mernék saját magam belevágni egy ilyen stílusú otthon kialakításába és inkább biztonsági játékosként alakítottam modern skandinávra otthonunk, amibe olykor-olykor bohémabb elemeket is vegyítek. 

Alíz, aki igazi művész gyökerekkel rendelkezik azonban tökéletesen valósította meg azt az otthont, amely bohém és vicces is egyszerre és pontosan tükrözi személyiségét is. Ismerkedjetek meg Ti is vele a képeken és otthonán keresztül! ;-)

thumbnail_fullsizerender.jpg

1. Mesélj picit magadról, hogy jobban megismerhessünk! Kivel élsz az otthonodban? Mivel foglalkozol? 

A családommal lakunk itt, papa, mama, baba és kutya felállásban. :)

Művész családban nőttem fel, valószínű innen jött a kicsit extrémebb látásmódom. Anyu és Apu festőművészek, ráadásul régebben én is ezt a pályát céloztam be. Végül rájöttem okosabban teszem, ha első körben biztosra megyek és "normális" munka után nézek...

thumbnail_img_0186.jpg

Aztán, ahogy adódik rá lehetőségem, majd hobby szinten csinálok ezt azt. Közben pedig törekszem arra, hogy ebből valami komolyabb, kiforrottabb dolog alakuljon ki...

Ez jelen pillanatban egy 5 éven belüli megvalósítást jelent, tovább nem nagyon szeretném húzni. Gondolkodom bútortervezésben vagy lakberendezésben, ez az a vonal amin szívesen elindulnék. Az igazat megvallva nagyon húz a szívem afelé hogy mindkettőt csináljam.  

A nehézséget az okozza, hogy a mostani munkámat is nagyon szeretem és én inkább mellette tervezném a dizájnnal való foglalatoskodást. Értékesítéssel foglalkozom már 8. éve...

thumbnail_img_0204.jpg

2. Mióta blogolsz és miért kezdted el? 

Sok változás történt az életemben akkoriban... Babát vártam és költözködtünk. Még a szülés előtt 10 nappal .. Pocakkal a létrán állva festettük az előszoba falát. Ekkor hatalmas fészekrakási ösztön lett rajtam úrrá, ami azóta is feszít. Állandóan rendezkedek átalakítok, aztán ha úgy van átalakítom amit átalakítottam. Valójában sosem érzem késznek a saját otthonomat.

thumbnail_img_0211.jpg

Az otthon töltött idő közben pedig el akartam kezdeni nyitni a világ felé és gondoltam, hogy elkezdek egy blogot tavaly tavasz környékén. Így jött létre zilka0 nevű blogom és a lelkesedésem töretlen volt amíg a fiam lehetővé tette. Aztán jött a mászás a járás és puff, munka mellett egy igazi rosszcsonttal nem tudtam már 3-4 órákat a gép előtt ülni. Mostanában szeretném folytatni és beiktatni egy rendszert.

thumbnail_img_0203.jpg

3. Mennyire fontos szerepet tölt be az életben a lakberendezés?

Szerintem az abnormális szintet ütögetem. :) Minden nap felmegyek minimum egy olyan oldalra, ahol nézelődhetek kicsit és a Printeresen is folyamatosan lesem az ötleteket.
thumbnail_img_0173.jpg
thumbnail_img_0185.jpg
thumbnail_img_9469.jpg
 
4. Mióta élsz otthonodban és hogyan alakítottad ki a berendezést?
 
Július 17-én töltöttük ittlétünk első évét, mert Leó érkezése után jött még egy költözés. Itt vett igazi fordulatot a dolog, mert ide szinte semmit nem akartam a másik lakásból áthozni, maximum csak alap cuccokat. Mindent igyekeztem gondosan kikeresni lehetőleg nem a "biztonsági design érzetét árasztó" lakberendezési cégektől.
Természetesen nem mindig voltak kikerülhetők, így van néhány Ikeás darab és egy Mömax-os az egyik kedvencem, mégpedig a fiókos szekrénykém a hálóban.
thumbnail_img_9465.jpg
Mindemellett használt cuccokat részesítettem előnyben, amivel lehetett még "játszani", így az egyik beszerzési helyem az Art Kraft volt.
A nem régi, de az annál különlegesebb dolgokat például az ID design-ból, a Vakum Design-ból, különböző webshopokból, hazai designerektől és Vivre.hu-ról szereztem be. Illetve volt egy két dolog, amit barátoktól vettem. Szerencsére van egy két ügyes kezű ismerősöm. :)
Amit sajnálok és tuti változtatni fogok majd rajta, hogy a Vaterát, a Jófogást és társait nem szoktam nézni, mert arra már tényleg nincsen időm.
thumbnail_img_0162.jpg
 
5. Milyen lakberendezési stílus áll hozzád közel és miért?
 
Fúh jó kérdés...Most leginkább ide pattintanék kb. négy képet, négy teljesen különböző dologról, de ha szavakba kellene öntenem: keleti, bohém, pici skandináv és antik. :)
thumbnail_img_0160.jpg
 
thumbnail_img_0159.jpg
6. Melyik a kedvenc helyiséged és miért?
 
A Wc. :) 
Igazából vicceltem. Habár arra is büszke vagyok, mert szórakoztató amikor valaki először lép be oda.
thumbnail_img_0169.jpg
thumbnail_img_0170.jpg
thumbnail_img_0168.jpg
Az igazi válasz pedig, hogy Leó szobája. Ha nincs itthon, akkor nem is a dolgozószobában, hanem az ő vackában dolgozom...Egyszerűen imádom!

thumbnail_img_9867.jpg

thumbnail_img_9868.jpg

thumbnail_img_9880.jpg
7. Mit csinálnál máshogy vagy min szeretnél változtatni az otthonodban?
 
Hát ez hosszú lenne most kifejteni, de megpróbálom röviden.. Egy komolyabb felújítás vár itt ránk, mert a mini konyha és a nappali között kiszednénk a falat. Ezzel megszüntetnénk az iszonyat hosszú és keskeny folyosót. Az az érzésem, hogy értelmetlenül szét van tagolva az egész lakás. Sokkal jobban lehetett volna gazdálkodni a területekkel.

thumbnail_img_8495.jpg

thumbnail_img_9454.jpg

thumbnail_img_0221.jpg

thumbnail_img_0220.jpg

thumbnail_img_0216.jpg

Ezen kívül a fürdő szeretném, ha átkerülne az előszobába, amit a folyosótól nem egy fallal választanánk el, hanem egy kovácsoltvas tejüveg szerkezettel hogy a fény ne rekedjen meg sehol. Így a mostani fürdő pedig egy gardrób lenne.

thumbnail_img_0163.jpg

thumbnail_img_0164.jpg

8. Mire vagy a legbüszkébb a lakásodban?
 
Leó ágyára és az elefántos hokedlijére mert azokat is többek között én festettem.
 
9. Szoktál-e alkotni, ha igen, akkor miket?
 
Szeretem átpingálni a bútorokat, szeretek rajzolni fotózni. Leginkább most a bútorokon van a fókusz: átfesteni őket egyszínűre vagy akár mintásra. Mindegy csak legyen frissebb, másabb, "énebb".

21439447_10213584900878411_648933979_o.jpg

21439635_10213584900758408_794825217_o.jpg

21439694_10213584900918412_306417716_o.jpg

Remélem, hogy rátok is olyan hatással volt Alíz otthona, mint rám! 

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Istagramon is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4612810582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása