Saját Otthon Projekt

Csináld magad karácsonyi ajándékkísérő

Csináld magad karácsonyi ajándékkísérő

2017. 11. 28. Diamia8

Az idei ajándékok csomagolásához szerettem volna egy Hédi által készített meglepetéssel megbolondítani. Így lesz sokkal személyesebb és kedvesebb maga az ajándék és akár a karácsonyfára is fel lehet őket majd akasztani.

Ehhez még szeptemberben rendeltem alapokat az Aliexpressről. A felnőttek gömbökre asszociáló, a gyerkőcök pedig rénszarvasos falapocskákat kapnak, ami ajándékkísérőként is fog funkcionálni.

Nem szerettem volna egyszerűen csak egy színre fújni, hanem meg szerettem volna bolondítani egy kis mintával is. Kivételesen magát a fújási műveletet sem én csináltam, hanem a kislányom. Roppant módon élvezte, mert eddig még soha sem csinálta. A legjobb, hogy a PintyPlus sprayfestékkel lehetetlen elrontani, ha betartjuk a legfontosabb utasításokat: jól rázzuk fel és minimum 20 cm-ről fújjuk. 

ajandekkisero.jpg

ajandekkisero1.jpg

ajandekkisero2.jpg

ajandekkisero4.jpg

Hozzávalók:

  • PintyPlus Evolution akril festékspray több színben
  • Különféle alakú díszíteni való falapocskák
  • Öntapadós bordúr matrica (sima matricával vagy stencillel is lehet helyettesíteni
  • Cellux
  • Fólia

ajandekkisero5.jpg

Elkészítése:

1. Helyezzük színenként egy dobozba a díszeket. Alapnak én sötétkéket, szürkét, fehéret és feketét választottam. A megfelelő fedésért mindig két rétegben fújok és nektek is ezt javaslom. :)

ajandekkisero6.jpg

ajandekkisero7.jpg

2. Még jó régen rendeltem öntapadós bordűrt, de magam sem tudtam, hogy miért. Már évek óta itt kallódott, de most bevillant, hogy milyen jól lehet stencilként használni, mert műanyagból van. 

ajandekkisero8.jpg

3. Szépen ráragasztgattam a gömbökre, a rénszarvasokat pedig frissentartó fóliával és celluxszal maszkoltam:

ajandekkisero9.jpg

4. Ezután jött az arany, ami az ünnepi csillogást fogja jelképezni:

ajandekkisero91.jpg

5. Szerencsére szépen el lehetett távolítani a mintákat és csodásan sikerült a festés:

ajandekkisero3.jpg

Végül pedig megmutatom, hogy hogyan fújta az én kis manóm. Tényleg ügyike volt! :)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr113311949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása