Saját Otthon Projekt

Egy soproni blogger színes és élettel teli otthona

Egy soproni blogger színes és élettel teli otthona

2018. 03. 08. Diamia8

Régóta követem SKLinda blogot és nagyon szeretem a csodás képeket, amelyeket Katalin megoszt otthonukról és életükről. 

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-9.JPG

Szerettem volna jobban megismerni és lakását bemutatni a blogon. Szerencsére igen mondott, így Nektek is bemutathatom a vele készült interjún keresztül:

Mikor indult a SKLinda és miért?

Három éve kezdtem írni a bejegyzéseimet, amikor megvettem a lakást. Az addigi plátói szerelem, a lakberendezés testet öltött. Emiatt intenzívebben kezdtem bújni a lakberendezési és egyéb ötletelős csináld-magad oldalakat/blogokat, mint valaha.

Azóta is szinte napról napra egyre jobban beleásom magam a témába, hiszen ez egy folyamatos tanulás. Így jutottam arra az elhatározásra, hogy szeretném eddig megszerzett tudásomat, ötleteimet másokkal is megosztani. A blog címe a lánykori nevemből jött létre - Sári Katalin Linda - így az már csak hab a tortán,
hogy a 'DIY' kifejezés egyik magyar megfelelője 'SK' - azaz 'saját kézzel' is lehet.

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-8.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-7.JPG

Mióta foglalkoztat lakberendezés, honnan a szeretete?

A lakberendezés szeretete anyukámtól jön. Már gyerekkorom óta lapozgattuk, gyűjtögettük együtt a lakberendezési magazinokat. Ezen kívül óriási hatással van rám Dánia, a dánok életstílusa, otthonaik. Szerencsés vagyok, nagyon sok időt tölthettem Dániában, mert él kint rokonság.

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-10.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-12.JPG

Mekkora a lakás, mik a fő jellemzői, milyen helységei vannak és hol található?

Egy Sopronhoz tartózó, külterületi lakóparkban vagyunk - szó szerint a birkalegelő közepén, az erdő tövében.
Natura 2000-es terület, csend és nyugalom az év 358 napján - a maradékon a VOLT fesztivált kell kibírni. :)

A lakás új építésű, nem túl nagy - mindössze 58 négyzetméter. Két hálószobás - amerikai konyha+nappali egy légtérben. Tartozik hozzá egy kis kamra a folyosón, egy terasz és egy kisebb kert is. Óriási előnye, hogy lehetett tisztán padlófűtéssel is kérni, így legalább a pici beltér berendezését nem nehezítették a radiátorok.

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-2.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-3.JPG

Milyen állapotban volt a lakás, amikor először láttad?

Amikor a lakást megvettem, még csak az épület betonalapja állt - úgyhogy csak egy papír alapú alaprajz volt a kezemben. Eredetileg két fővel számoltam - válás után, két éves kisfiammal terveztem beköltözni. Mire a lakás elkészült már hárman voltunk, most pedig már négyen - kezd kissé szűkössé válni. :)

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-4.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-1.JPG

Mi volt a koncepciód?

Az egész nagyon nyitott, aminek előnye, hogy tágasnak hat, ugyanakkor hátránya, hogy a lakás szinte bármely pontjáról szinte bárhová ellátni. Ezért úgy találtam érdemesnek megtervezni a berendezést, hogy az alapok egységesek legyenek. Így lett például minden fal, laminált padló és ajtó fehér első körben.

Bent lakva adta magát, hogy hol "visel el" a lakás több színt - az előszobának az egyik falát festettük világosszürkére, a nappali kapott egy sötétkék festést és a hálószobában választottuk le a babasarkot optikailag a hegyes-völgyes mintával.

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-6.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-konyha-5.JPG

Voltak nehézségek?

A legnehezebb a konyha megtervezése és kivitelezése volt. Néhány dolog nem egészen úgy készült el a "szakemberek" keze által, ahogy azt én kértem. Így például a bontott tégla fal nem lett sem olyan magas, sem olyan széles, mint ahogy kértem. De legalább nem zár derékszöget és még csak nem is egyenes.

Ám néhány kreatív és ügyeskezű barátunk segítségével megoldottuk, hogy be tudjuk szerelni a konyhabútort, úgyhogy mindez már fel sem tűnik.

sklinda-blog-lakasfoto-nappali-1.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-nappali-2.JPG

A lakás melyik része lett a kedvenced?

Most épp a babasarok a kedvencem, de nagyfiam szobáját is nagyon szeretem. A dolgozósarok a fülesfotellel pedig igazi 'hyggekrog'.

Mit csinálnál másképpen, ha van ilyen?

Lehet, hogy másik kanapét vennék - ugyanis ezt is két személyre terveztem. Eléggé pici, de mivel építkezünk idén - erről szól a blog új rovata, a Ház-álom - már nem ruházunk be ide semmi új bútordarabba.

sklinda-blog-lakasfoto-nappali-3.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-nappali-4.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-nappali-5.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-dolgozo-1.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-halo-2.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-halo-3.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-halo-4.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-halo-5.jpg

sklinda-blog-lakasfoto-halo-6.jpg

sklinda-blog-lakasfoto-gyerekszoba-kollazs-1.jpg

sklinda-blog-lakasfoto-gyerekszoba-kollazs-2.jpg

sklinda-blog-lakasfoto-eloszoba-kollazs.jpg

sklinda-blog-lakasfoto-furdo-2.JPG

sklinda-blog-lakasfoto-furdo-3.JPG

Ha Ti is szeretnétek Katalint olvasni, akkor itt megtaláljátok:

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7313646122

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása