Saját Otthon Projekt

Leteszteltem a saját, Sajátsüti-kiszúrómat. Szerinted átment?

Leteszteltem a saját, Sajátsüti-kiszúrómat. Szerinted átment?

2019. 03. 17. Schulz Veronika

Aki rendszeresen olvas minket, az korábban már találkozhatott a Sajátsüti megalkotóival készített interjúmmal. Aki  esetleg lemaradt volna, most pótolhatja, ezen a linken. 
Első blikkre megtetszettek a kiszúrók, legfőképpen azért, mert kreatív és egyedi: megálmodod, elkészítik, nincs "cécó", a végeredmény pedig elégedettség.  Már a képeken látszott, hogy minőségre túlszárnyalja az eddig megszokott olcsó, kínai vackokat, amelyek az esetek nagy részében porfogónak jó, de ennyi. 
Nati és Szabi voltak olyan jófejek, hogy felajánlották, hogy kipróbálhatom én is a kiszúrókat, két félét is elkészítettek, amit ezúton is nagyon köszönök nekik! :)
A csomag tartalmazott egy receptet is, ami alapján bárki elkészítheti a sütiket, kipróbált recept, ami működik. 
Én kénytelen voltam módosítani rajta, mivel eredetileg fehér lisztet és porcukrot kellett volna használnom, de mint tudjuk, az nálam nem játszik, úgyhogy IR-baráttá alakítottam és jelentem, így is működik!
20190317_173048_2_fotor.jpgLássuk, milyen hozzávalókra lesz szükségünk:
15 dkg teljes kiőrlésű tönkölybúzaliszt
3 dkg kakaópor
pár szem mandula összezúzva
3 dkg 1:4 édesítőszer, porrá darálva
10 dkg vaj
1 tojás
csipetnyi sütőpor, só
A hozzávalókat összegyúrjuk és 2-3 órára (nálam ez most egy teljes éjszaka lett) hűtőbe tesszük. 
A sütőt melegítsük elő 180 fokra, de ne kapcsoljuk be lehetőleg a légkeverést. (A következő adagot már én sem úgy fogom sütni. :D)
A pihentetett tésztát deszkán nyújtsuk ki. (A recept szerint lehetőleg lisztezett deszkán dolgozzunk, én úgy láttam, hogy erre most nem lesz szükség, anélkül is sikerül.) Szaggassuk ki olyan formára, amilyenre szeretnénk, majd sütőpapírral bélelt tepsin 6-8 perc alatt készre sütjük.
Kaptunk Saját Otthon Projekt logót és egy cuki mopedet, mindkettővel könnyű dolgozni. Továbbá kaptam az alkalmon és a már karácsony óta tesztelésre váró Napirajz-os kiszúróimat is felavattam. :D
A recept simán variálható, ízlésünk szerint alakítható, szerintem érdemes kipróbálni, nagyon könnyű, finom, nem mellesleg szerintem állatul néznek ki. :D
Lássuk be, van még hova fejlődni, hogy olyan szépek legyenek, mint a Sajátsüti oldalán találhatóak, gyakorlás és rutin kérdése.
Boldog, jó étvágyat kívánok! :)
20190317_173048_2_fotor.jpg
Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr214606600

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása