Saját Otthon Projekt

Ilyen most a dolgozósarok

Ilyen most a dolgozósarok

2019. 11. 04. Diamia8

Tegnap megígértem, hogy ha az időjárás is kegyes lesz hozzánk, akkor megmutatom az új Ikea Markerad órámat.

Nos, egészen délig nem úgy nézett ki, hogy kisüt a napocska. Mígnem röpke 30 perce megszánt engem és rögtön készítettem is pár képet a dolgozósarokról. Nem mondom, hogy ez a kedvenc része a házunknak, de nagyon szeretem. Itt készülnek a blogra a bejegyzések és sokszor innen nézem a kislányom meséit, ha éppen érdekel engem is.

Nagy gonddal válogattam ide a bútorokat és kiegészítőket, hogy minden egyes darab közel álljon a szívemhez. Már igazándiból csak a mellette lévő fal volt üres, amire most került fel az óra. 

ikea_markerad_00.jpg

ikea_markerad_01.jpg

ikea_markerad_02.jpg

ikea_markerad_03.jpg

ikea_markerad_04.jpg

ikea_markerad_05.jpg

ikea_markerad_06.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.   

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr7915285580

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása