Saját Otthon Projekt

Egyszerűen elkészíthető, tavaszi hangulatú ajtódísz

Egyszerűen elkészíthető, tavaszi hangulatú ajtódísz

2020. 02. 16. Diamia8

Még beköltözéskor vásároltam egy makramé ajtódíszt, amely elég sokáig magában díszítette az ajtónkat. Idén télen pedig picit meguntam és akkor kapott egy minimalista hangulatú, de csörgős karácsonyi koszorút.

Most már azonban teljesen tavaszi lázban égek, így szerettem volna valamilyen más hangulatot adni neki. Körbe is néztem az otthon fellelhető díszítő elemek után kutatva és amikor már éppen elkeseredtem, akkor megpillantottam a szekrényben rejtegetett művirágaimat. 

Ezeket még tavaly rendeltem Kínából, mert szuper áron voltak és élethűnek tűntek a képeken. Habár nem nagyon szeretem a művirágokat, de ezek valóban magas minőséget képviselnek és mutatósak. Eddig azonban nem találtam a helyüket.

Rögtön beindultak a fogaskerekek és közel 5 perc alatt tavaszi hangulatot varázsoltam az ajtónkra. Ugye, hogy élethűek! :) 

tavaszi_ajtodisz03.jpg

tavaszi_ajtodisz02.jpg

tavaszi_ajtodisz01.jpg

tavaszi_ajtodisz04.jpg

Ezekből indultam ki, de túl hosszúak voltak a szárai:

tavaszi_ajtodisz05.jpg

Így fogtam a szárait és metszőollóval könnyedén levágtam megfelelő hosszúságúra. Majd elkezdtem az ágak közé beszúrni:

tavaszi_ajtodisz06.jpg

A végén maradék leveleket is levagdostam és ezeket is a koszorúba szúrtam, hogy szépen fedje a szárakat:

tavaszi_ajtodisz02.jpg

Ti szeretitek a művirágokat?

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr1815476044

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása