Saját Otthon Projekt

Mérges gombák inváziója

Mérges gombák inváziója

2020. 09. 12. Diamia8

Még tavasszal láttam egy kreatív csoportban a gombák eredeti ötletét és rögtön tudtam, hogy ezt mi is el fogjuk készíteni a kislányommal. El is kezdtem gyűjteni a tojáshéjat, de a megvalósítás váratott magára.

Nyáron ugyanis semmi kedvem alkotni, mert várnak a különféle szabadtéri programok, a medence, a barátok és a rengeteg program. Ráadásul meleg is van, ami szintén nem ösztönöz a kreatív alkotásra. 

Szeptember kezdete óta pedig ismét megszállt az ihlet. Rengeteg ötletem van, amit meg szeretnék valósítani és mivel a kert tavaszig pihen, így a beltérre fókuszálok már. Közben pedig ilyen apróságokra is marad még energiám, mint ezek a cuki gombák.

kek_gomba01.jpg

kek_gomba02.jpg

Szerencsére a projekthez minden alapanyag adott volt, csak botokat kellett a kertben gyűjteni a tojáshéjon kívül. Magát a kék színű fugaport még jó régen vettem egy olyan ötlethez, amelyet azóta sem valósítottam meg. Természetesen fugapor helyett jó a beton is, de én jobban szeretem a fugát, mert egyenletesebb lesz a végeredmény.

Elkészítése:

A tojás héját belülről kikentük étolajjal, hogy száradás után könnyen el tudjuk távolítani a gombákról a héjat:

kek_gomba05.jpg

Utána beletöltöttem a kikevert fugaport:

kek_gomba06.jpg

A botokat csipesz segítségével tartottam távol attól, hogy lesüllyedjenek a tojáshéj aljára:

kek_gomba07.jpg

Két-három nap száradás után már készen is állnak az invázióra:

kek_gomba04.jpg

kek_gomba03.jpg

Nagyon egyszerű az egész és a végeredmény igazán aranyos. Nem csak kertben, de bent is jól mutatnak. 

Természetesen akár festeni is lehet, de nekem így kéken tetszenek. A kislányom azért szeretne párat lefesteni, de mivel jó sok készült, így semmi akadálya. ;-)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.  

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr4116198760

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása