Saját Otthon Projekt

Saját készítésű adventi box

Saját készítésű adventi box

2020. 11. 17. Diamia8

Régóta tetszettek az olyan adventi koszorúk, amelyeket igazából egy dobozokra épülnek. Legtöbben adventi box-ként ismerhetik és évek óta igen népszerű a karácsonyi dekorációk között. Jövő héten pedig már advent első vasárnapja van, így még marad egy kevés idő az elkészítésére.

Mindig is vágytam egy ilyen dobozra, de sajnáltam volna rá kiadni annyi pénzt. Hiszen a sok alapanyag és a rengeteg aprólékos ragasztási munka miatt egyik sem olcsó. Ugyanakkor magam nem mertem nekiállni a projektnek, mert akkor még egy borzasztó rossz ragasztópisztolyt birtokoltam és nem tudtam elképzelni, hogy lehet egyszerűen is ragasztani. 

Szerencsére ebben az évben lecseréltem a pisztolyomat és igencsak felbátorodtam a sok sikeres ragasztásos projekt után. El is határoztam, hogy csinálok egyet a családnak és egyet közösen a kislányommal, mert indulni szeretne majd vele az iskolai versenyen.

Legelőször a miénknek álltam neki és az idei karácsonyi színvilág alapján kiválogattam a számításba jöhető alapanyagokat. Utána meglepő módon hihetetlenül hamar összeállt a fejemben, hogy mit is szeretnék és összesen egy darab másodfokú égési sérüléssel megúsztam a ragasztási művelet. Úgy érzem, hogy megérte! :) 

20201109_091151.jpg

20201109_091232.jpg

20201109_091208.jpg

20201109_091331.jpg

Hozzávalók:

  • szép alakú doboz
  • oázis
  • ragasztópisztoly
  • hosszú gyertyák
  • hurkapálcika
  • üveggömb és különféle díszek és natúr alapanyagok
  • szalagok
  • csengő szalaggal (a szarvason cseréltem le az eredeti szalagot)

Szerencsés helyzetben vagyok, mert az évek alatt rengeteg alapanyagot halmoztam fel. Így nekem csak a gyertyákat kellett beszereznem. A gömbök is újak, de azt egy óriási leárazás keretében sikerült megvennem 649 forintért. Hihetetlen, de 30 darab, leszúrható üveggömb került ennyibe!  Akkor még nem tudtam, hogy az adventi koszorúhoz fogom használni őket.

A rénszarvast pedig a Hédi dobozához vettem, de kettő volt a csomagban. Így egy kis átalakítással felkerült a második a családi változatra. 

20201108_091050.jpg

Elkészítése:

#1 - A dobozt még tombolán nyertem telis-tele csúnya művirágokkal. Azoktól már régen megszabadultam, de a dobozt félretettem. A külseje azonban érthető okokból nem maradhatott. Ezért lefestettem a Dulux 2021-es év színével az ajándékba kapott mintával. A doboz tetejéből készült egyébként a karácsonyi kopogtatónk.

20201024_192424.jpg

20201024_213541.jpg

#2 - Az alját kitömtem a cipők csomagolásához használt selyempapírral, aztán jöhetett az oázis. Végül nem sajnálva a ragasztót, szinte atombiztosan rögzítettem.

#3 - A gyertyák aljába beleszúrtam a hurkapálcikát, amiket előzetesen méretre törtem. Majd rögzítettem a dobozban a gyertyákat is.

#4 - Szépen sorjában jöhettek a díszek, majd legvégül a dupla szalag a dobozra. Örülök neki, hogy sikerült ennyire illeszkednie a tervezett dekorációhoz! :D

20201109_091303.jpg

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr8216289154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása