Saját Otthon Projekt

Mézeskalácsfalu és rénszarvas, avagy idén is becsomagoltam az ajándékokat

Mézeskalácsfalu és rénszarvas, avagy idén is becsomagoltam az ajándékokat

2020. 12. 20. Diamia8

Az idén a karácsonyi csomagolást tekintve semmi extra és bonyolult dolog nem volt az eredeti terveim között. A kedvenc fekete-fehér csíkos csomagolópapírommal terveztem mindent becsomagolni. 

Aztán természetesen minden pillanatok alatt megváltozott, amikor a szintén hasonlóan lakber rajongó barátnő megmutatta a csodás mézeskalácsházakat imitáló ajándékait. Még ekkor sem álltam volna neki, ha nem biztatott volna azzal, hogy roppant egyszerű és nem műszaki rajznak kell lennie. Az a jó, ha szabálytalan! Mindezek után ki ne próbálná ki?

Így nekiálltam az ajándékok csomagolásának. Először általában belerakom egy megfelelő méretű kartondobozba, amit ilyenkor szépen gyűjtögetek a kazánházban. Már évek óta így csinálom, mert egy dobozt mindig könnyebb csomagolni, mint egy szabálytalan alakú tárgyat.

Utána a szokott módon papírtasakokat gyártottam (az eredeti bejegyzést itt találjátok) akkora méretben, amelybe belefér az éppen soron lévő doboz. A díszítéshez fehér krétafilcet és alkoholos filcet használtam. A végeredmény pedig egy mézeskalács falu, amely szuperül fog mutatni a fa alatt:

20201220_161048.jpg

20201220_161034.jpg

20201220_161027.jpg

20201220_161041.jpg

20201220_161106.jpg

20201220_161114_2.jpg

20201220_161058.jpg

A kislányom egyik ajándékát pedig rénszarvasos csomagolásba rejtettem, mert kell valami igazán cuki is:

20201220_160724.jpg

Ti hogy álltok a csomagolással?

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele.   

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2016352084

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása