Saját Otthon Projekt

Pisztáciahéjból tavaszi hangulatú koszorú

Pisztáciahéjból tavaszi hangulatú koszorú

2021. 01. 28. Diamia8

Családunk minden tagja szereti a pisztáciát és elég gyakran szoktunk belőle csemegézni. Egyik őszi este az üres héjakat szerettem volna kidobni, amikor beugrott egy szuper ötlet. Mégpedig, hogy karácsonyi dekoráció gyanánt fenyőfákat fogunk belőle készíteni a kislányommal.

A projekthez rengeteget sikerült belőle összegyűjteni, de végül a rengeteg munka és stressz miatt már valahogy nem sikerült erre energiát kicsikarnom magamból. Elraktam az ötletet az idei karácsonyra, de amikor pakolgattam kezembe kerültek. Arra gondoltam, ha nekem eszembe jutott az ötlet, akkor biztosan találok valami más, kevésbé karácsony specifikus ötletet a Pinterest-en.

Így találtam rá a pisztáciahéjból készített virágokra és magára koszorúra. Nagyon megtetszett az ötlet, mert szerettem volna lecserélni a karácsonyi ajtókopogatót is. Szerencsére volt itthon egy kisebb méretű hungarocell koszorú és neki is álltam a virágoknak. Több napig készült maga a projekt, mart 30 perc alkotás után mindig abba kellett hagynom. Úgy éreztem, hogy már sietek és nem lesznek annyira szépek a virágok. 

Nagyon boldog voltam, amikor elkészült, mert valóban szuperül mutat. Ráadásul igazi újrahasznosítós projekt, aminek alapja nem kerül plusz költségbe. ;-)

20210120_202714.jpg

20210123_125544.jpg

20210120_202842.jpg

20210120_202542.jpg

Hozzávalók:

  • rengeteg pisztáciahéj
  • hungarocell koszorú
  • ragasztópisztoly
  • türelem és idő
  • szalag a felakasztáshoz

20210118_174850.jpg

Elkészítése:

Először a virág belső részét kell bimbó formára ragasztani a koszorúra:

20210118_175535.jpg

Aztán szépen haladni kifelé, hogy végül kialakuljon a szép virág forma:

20210118_180913.jpg

Utána ezt a művelet megismételni addig, amíg mindehol virágok lesznek a koszorún. A nagyobb virágok közötti kis részeknél meghagytam bimbónak a héjakat és ezzel szépen feltöltöttem az üres helyeket:

20210120_202722.jpg

Láttam még más szuper ötleteket pisztáciahéjból és közülük egyet még biztosan ki fogok próbálni az elkövetkező hetekben. Hiszen úgyse lehet menni sehova és muszáj valamivel lefoglalnom magam, hogy ne golyózzak be a bezártságtól. :D

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5816401534

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása