Saját Otthon Projekt

Óriás mécsestartó rózsaszín himalájai sóval

Óriás mécsestartó rózsaszín himalájai sóval

2021. 02. 17. Diamia8

Amikor az óriás sólámpát kalapáccsal szétdaraboltam, még egy cseppet sem gondoltam ilyen nagy méretűnek. Ezt csak akkor realizáltam, amikor a lámpáshoz közel a negyedét se használtam csak fel az eredeti mennyiségből. Ebből kifolyólag rengeteg apró darab, pár nagyobb tömb és az eredeti lámpa teljes fele kiáltott még valami szuper ötletért.

Nem is nagyon kellett gondolkodnom a felhasználási lehetőségeken, mert szinte adta magát az ötlet, hogy az apró darabokat egy mécseshez használjam fel. Azt azonban, hogy mi legyen az alapja még nem állt össze egy jó ideig. 

Egyik nap aztán rápillantottam az egyik kedvenc, fa alappal rendelkező vázámra, - amit egyébként pont ebben a funkciójában szoktam a legkevésbé használni - és rögtön tudtam, hogy most sem hagy cserben! Így született meg a mécsestartó, amely esténként rózsaszínes-narancssárgás hangulattal örvendeztet meg minket:

20210207_125451.jpg

20210207_125410.jpg

Olyan hihetetlenül gyönyörű ez a só! Mécsestartóként pedig még jobb hangulatot teremt, mert az igazi láng folytonos mozgásban van. 

20210207_125437.jpg

A váza mérete miatt beszereztem óriás méretű mécseseket, amelyek nagyobb lángot adnak és jóval tovább is égnek. Ráadásként pedig a nappali hangulatát is megváltoztattam:

20210207_125443.jpg

20210207_125506.jpg

Hozzávalók:

  • Egy nagyobb és formájú, öblös szájú üveg
  • Egy akkora befőttesüveg, amelyet könnyedén bele lehet helyezni és nem lóg ki felül. Fontos, hogy a szájába bele tudjunk a későbbiekben is nyúlni, hogy a mécsest könnyedén tudjuk majd cserélni.
  • kalapács 
  • himalájai só
  • mécses

Elkészítése:

#1 - Pont annyira egyszerű, mint amilyennek gondoljátok! A kiválasztott üvegeket szépen egymásba helyezzük:

20210207_141515-animation.gif

20210207_113958.jpg

#2 - Utána bugyoláljuk be a sótömböt lehetőség szerint duplán. Erre célra én vastag papírzacskókat használtam, hogy nehogy kilyukadjon és a földről kelljen a sót majd összesöprögetni. 

A kalapáccsal kis méretű darabokra és szinte homokszerűre érdemes darabolni. A darabkák közötti rést ugyanis a homokszerűvel lehet majd a végén szépen feltölteni. Így nem lesznek lyukak a mécsesünk falán és érjük el a csodás hangulatot. 

Ha pedig a két üveg között sikeresen felöltöttük sóval, már meg is gyújthatjuk a gyertyát! 

20210207_125424.jpg

Még mindig töménytelen mennyiségű sóval rendelkezem, így kénytelen leszek más, alternatív felhasználási módokat keresgélni az interneten. Ha esetleg nektek van bármilyen szuper ötletetek, akkor azt szívesen veszem! ;-)

Ha tetszett a bejegyzés és nem szeretnél lemaradni a következő lakberendezési inspirációról, kreatív alkotásról vagy gasztronómiai utazásról, akkor kövess minket a Saját Otthon Projekt Facebook oldalán is, ahol még több érdekes tartalommal és egy szuper közösséggel találkozhatsz.

Érdemes minket Instagram-on is követni, mert itt rengeteg olyan képet osztunk meg a bloggal kapcsolatosan, amelyek egy-egy bejegyzésbe már nem férnének bele. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr5916429672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása