Saját Otthon Projekt

Húsvétfa – Csináld magad!

Húsvétfa – Csináld magad!

2012. 03. 23. Diamia8

 

Húsvétra nem szoktam túlzásokba esni dekoráció terén. Mindig csak egy Húsvétfát készítek általában vett alapanyagokból. Idén azonban száműzöm a készen vett díszeket!
Még mielőtt elutaztunk a hosszú hétvégére eszembe jutott, hogy az olvasólámpa módszerrel akár megcsinálhatnám a tojásokat a Húsvétfára. Közben felfedeztem, hogy lufival már mások is készítettek hasonlót. Ez azonban nem tántorított el az eredeti tervemtől.
IMG_4792_k
Hozzávalók: tojás, háztartási keményítő és fonál
Nekem szerencsére maradt még fonalam és keményítőm is a lámpa projektből, így ezeket nem kellett beszereznem. Ráadásul a fonál éppen mandarin színű, ami az idei év lakberendezési divatszíne.
Mire hazaérkeztünk a pihenésből, addigra 10 darab lejárt szavatosságú tojás várakozott a hűtőben az átlényegülésre.
Megpróbáltam kifújni mindet, de a művelet végére hétre fogyatkozott a tojások száma.
IMG_4695_k
Fogtam a fonalat és a már megszokott módon beáztattam a kevés vízzel hígított keményítőbe. A tojásokat nem kentem be krémmel, hogy jelen esetben rászáradjon a fonál a tojás héjára.
Itt már száradnak:
IMG_4754_K
Közelről a végeredmény:
IMG_4797_k
Csendélet barkával:
IMG_4796_k IMG_4798_k

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr944334956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása