Saját Otthon Projekt

Kulcskérdés kipipálva

Kulcskérdés kipipálva

2013. 09. 13. Diamia8

Már vagy egy éve szerettem volna megoldást a rengeteg kulcsféleségünk tárolására. Hazaérkezéskor ugyanis mindig a konyhapulton kötöttek ki az ilyen-olyan kulcsok.

Hónapokat töltöttem a megfelelő kulcstartó felkutatásával, de sehol sem akadtam rá a megfelelő alanyra. Valahogy nem szeretem sem a romantikus dobozkákat, sem a szokványos felakasztós megoldásokat.

Nem szoktam könnyen feladni és így rátaláltam Duncan Shotton által tervezett übercuki, mágneses felhőcskére. Vettem a bátorságot és megrendeltem Kínából a tökéletes hasonmását. Rögtön 3 darabot! :)

1 hónapot vártam rá, de szerencsére nem csalódtam.

Kibontás utáni állapot:

2

Ilyen kétoldalas ragasztóval lehet rögzíteni:3

Itt már felkerültek az előszobafalra és a teszten is sikeresen átmentek. Tökéletesen tartják a kulcsokat a helyükön:

4

6

4

9

7

A legalsó majd a kislányomé lesz, ha már neki is lesz kulcsa:8

A végeredményt pedig az egész család imádja és tényleg használjuk! Mostantól nem veszhet el egy kulcscsomó sem!

A bejegyzés trackback címe:

https://sajatotthonprojekt.blog.hu/api/trackback/id/tr2212572489

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása